Hur stor tid per dygn kretsar era tankar kring sex ?

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Sitter här på kammaren och funderar....hur mycket tid per dygn kretsar mina tankar kring sex egentligen.
Jag menar innan jag tex går in på den här sidan så har mina tankar innan figurerat kring sex.
Jag tänker inte precis på en ny bil för att sedan logga in här.

Även då jag är på arbetet brukar tankarna glida in på sex....då jag sitter i bilen...tandhygienisten(skön o mjuk kropp som trycker sig emot mig)...i stort sett vart jag än befinner mig kan tankarna glida in på sex.

Det måste det i snitt bli minst 2-5 timmar per dygn(antagligen mera) som mina tankar kretsar kring sex och kulminerar i en fröken höger eller en skön knullstund i sängen.

Ta er en funderare...hur stor del av dygnet kretsar era tankar kring sex?:)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Ingen aning faktiskt. Jag vet att det känns mer eller mindre närvarande nästan hela tiden. Det ligger aldrig långt borta.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Den var svår...
Det går helt i vågor. Igår hade jag ingen lust till runk överhuvudtaget. Idag har jag haft halvstånd hela dan. Har kommit två gånger och är fortfarande kåt.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
På jobbet tänker jag tänker jag på sex ibland, tex när jag jag har ett stillasittande job. Då kan man läta tankarna vandra iväg lite :)

Men när jag kommer hem så kan jag börja onanera lite. Det är ju inte så att jag tänker på sex varenda sekund. Men det blir en helt del[:cool:]
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Har jag inget annat och tänka på så blir det sex.

4timmar per dag.........6 timmar kanske mer:oops:
 
G

Guest

Gäst
Olika... Vissa dagar väldigt mycket andra ägnar jag ingen tanke åt sex... :D
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Håller med den kloka jenni...

Mycket olika...vissa dagar känns det som om inget annat kretsar i tankarna...och andra dagar känns det helt ointressant,
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
vissa dagar tänker man på sex hela dagen och andra dagar inte alls
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Vi människor verkar vara skapade som riktiga kåtisar där tankeverksamheten ofta glider in på sex.;)Sköööönt.

I kväll när Sverige - England spelar kommer mina tankar garanterat inte att handla om sex.:)
 
G

Guest

Gäst
Det är många timmar per dag! :D Speciellt nu på våren när man sitter på uteservering och spanar :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Inte så många timmar som jag skulle vilja - för tillfället. Men det stundar bättre tider...

Alltid på morgonen i vilket fall som helst. Det innebär minst två timmar per dygn oavsett om jag är upptagen av arbete. OBS! Vi pratar tankar va:):oops:
 
G

Guest

Gäst
Alltså det är många timmar. Just sex och onani tänker jag nog på 2 timmar om dagen men sedan tänker massa timmar på tjejer, utseendet och statusgrejer...
 
Toppen