huvtröja kändes erotisk

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag provade med att ha tröjan på kroppen och mot huden, utan att könsorganen rörde den. Det som jag ville se, var om jag tände på att att colleagetröjan var på min överkropp samtidigt som jag har erotiska fantasier om att bada med kläder (den som jag har på mig nu). Jag ville bara se hur detta påverkade, ett experiment alltså.

Det blev :cool: varmt, så jag fick till slut knäppa av tröjan, men had den öppen. Vad jag märkte verkade var skönt, var att tröjan nudddade huden på skinkorna. Jag tänker inte kalla tröjan för något onanihjälpmedel för min del, även om jag vanligtvis är naken när jag onanerar. Det är ungefär som att några säger sig tycka att det är skönt att ha strumpor på när man onanerar, så fungerade colleagetröjan för mig, verkade det som. På vissa sätt har jag tänder dock på vissa fantasier om att bada med kläder (tjocka), och får väl en viss hjälp av metoden ovan

[green]jag tror att detta också har någonting med beröring, att jag håller på att upptäcka att kläderna berör mig på vissa ställen och som förbättrar den sexuella upplevelsen, att om man har något skönt mot överkroppen under den sexuella akten så kan det kännas bättre[/green]
 
Toppen