I duschen.

pille_snorren

Ny medlem
Kön
Man
var lite pinsamsamt när jag skulle runka en gång i duschen.
Jag trodde att dörren var låst.
så kommer brorssan i badrummet.
som tur var hade jag dörren till duschkabinen stängd så han såg inte att jag hade stånd.
Men nära var det.
:oops::oops:
 
F

FredrikRunk [under 18 = spärrad]

Gäst
samma har hänt min jävlar va rädd ja va då
 

Johne

Ny medlem
Kön
Man
har varit nära för mig några ggr oxå att jag glömt att låsa osv. men ingen har upptäckt mig ännnu för jag är ju somsagt snabb som blixten
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
fattar inte varför många tjejer låser dörren då de duschar... det är ju inte direkt så att man går in dit då de duschar. de får ju vara ifred. sen om det händer en olycka är det ju illa om det är låst o man inte kan komma in.
 

JohanneZ

Ny medlem
Kön
Man
En gång när jag badade så blev jag plötsligt kåt och fick stånd, jag tog tag i min pille och började dra den sakta bakåt och framåt sedan ökade jag takten.. efter ett par minuter så öppnas dörren hastigt, in kommer min brossa och mamma. Jag vände mej men jag vet inte om dom hann se vad jag höll på med.

Hellre liten och rapp än stor och slapp
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Du det där med olåst dörr närman duschar är läskiga grejjer! :p Det hela begav sig på den tiden då både jag och min syster fortfarande bodde hemma. I godan ro så hade jag dragit över lillpär och hade fortfarande rejäl flaggstång. Drog undan duschdrapperiet och började skrapa ner vattnet i golvbrunnen då min syster springer in och skall kissa! =S Jag fick panik och dansade in mig i drapperiet! Hon börjar asflabba och utbrister "Jag såg den!". Hon retade mig hela kvällen :p Jag kände mig mycket förlägen och kränkt men i min familj så är det ingen som bryr sig om sånt... Vi är väldigt frispråkiga när det gäller sex och annat...
 

Organic

Ny medlem
Kön
Man
Hahaha, mm hmm, vart med om liknande mååånga gånger i mina dagar...
Nu delar jag lägenhet med en polare... hände senast i dag att jag satt o runka i rummet och så plötsligt kommer han in o har klar sikt in där jag sitter så jag fick slänga mig bakom dörren o snabbt försöka dölja min lilla prins :D Alltid lika skoj =O)

110% Straight.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe... Jo, lätt hänt om man är lite het på gröten. Troligtvis ser de andra oxå det roliga i det o sen får man väl vara taktisk o hitta tillfällen. [:p]
 
Toppen