I sanddynerna på Mellbystrand

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Nu tänker jag berätta en sann upplevelse som jag berättat på några andra forum tidigare. Det hände mej 2014, en fredag i början på september och nakenbadssäsongen började väl närma sej sitt slut. I vilket fall som helst så var det en varm och solig dag och jag varpå väg hem till Göteborg från ett företagsevent i Skåne som jag varit med på dagen innan. Tanken slog mej att jag kanske skulle svänga in till nakenbadet i Mellbystrand och se om det hände något kul där.

Jag kom dit någon gång runt lunchtid, parkerade och gick den lilla biten längs campingplatsen fram till stranden. Där verkade vara väldigt lite folk. Jag såg bara några få av de välbekanta siluetterna av män som gick omkring och letade efter något spännande, precis som jag själv också gjorde. I vilket fall som helst så bestämde jag mej för att det kan ju vara värt ett försök i alla fall.

Jag klädde av mej naken, packade ner mina kläder i ryggsäcken och bestämde mej för att gå norrut högst uppe på sanddynerna. Jag tänkte att det kanske händer något i någon av groparna där uppe på toppen.Trots att det var i början av september var det en väldigt varm och svettig promenad att pulsa fram i den lösa sanden där uppe. Jag hade väl gått 500 m kanske utan att träffa på någon annan än en av männen som var där i samma ärende som jag, och jag funderade på att gå ner på stranden i stället och lägga mej att sola en stund när jag helt plötsligt nästan snubblade över ett par som låg och solade i en grop. "Hoppsan, det var en vacker syn" sa jag.

Där låg en slank, brunbränd kvinna i 40-årsåldern med brett särade ben och solade sej. Hon hade små, perfekta bröst, kortklippt blont hår och var helt renrakad mellan benen. Bredvid henne låg hennes man, som säkert var 20 år äldre än henne, väldigt kraftig och med ett grått ganska ovårdat skägg. Jag frågade om de ville ha sällskap och sen började vi pratas vid. Det var ett danskt par som tydligen var lite offentliga personer på något sätt i Danmark men som brukade åka till Sverige för att sola och bada nakna och antagligen för att busa lite också.

Jag satt nere vid kvinnans fötter och hade fin sikt in mellan hennes särade ben. Jag frågade om jag fick smeka henne lite och det var helt ok sa dom. Jag började smeka hennes ben och sakta upp mot hennes fitta. Min kuk som redan varit halvstyv reste sej nu och stod i givakt som ett spjut. När jag nått fram till hennes nu väldigt våta fitta och började smeka hennes klitoris kände jag hur hon tog tag i min kuk och började runka den.

Hennes man låg bredvid och såg på utan att blanda sej i. Ytterligare en man hade kommit och satt sej några meter bort och satt och runkade sin kuk. Jag gick ner mellan hennes ben och började slicka hennes våta renrakade fitta. Jag bearbetade hennes klitoris med min tunga samtidigt som jag stoppade upp två fingrar i hennes fitta. Hon gnydde och stönade och efter en stund kände jag hur hennes kropp började skaka och hennes fitta krampade i en hård orgasm runt mina fingrar.

När hon hade återhämtat sej något satte hon sej upp och jag stod på knä i sanden mellan hennes särade ben. Min kuk stod fortfarande som ett spjut och hon böjde sej fram och började suga. Hon hade en fantastisk teknik och det dröjde inte länge innan jag sprutade en rejäl sats i hennes mun. Hon sög och sög och svalde varenda droppe. Sen tackade hon och sa att hennes man lärt henne att man alltid skall tacka för maten.

Hennes man hade hela tiden passivt legat bredvid och tittat på. Han fick inte ens stånd. Den runkande åskådaren kanske sprutade, jag vet inte för jag hade uppmärksamheten på annat håll. I vilket fall som helst så sa paret att de ville vara ifred när vi var klara så jag och den andra mannen tackade för oss och gick därifrån.

Det var ett trevligt besök på Mellbystrand den gången och jag fick betydligt mer än jag hade hoppats på.
 
Toppen