I skolan, ni som hade rycktes som lösaktig, slampa eller manshora

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tiden i skolan, då fanns det ju gott om personer som alltid snackade om andra.
Speciellt så kunde det snackas om en tjej låg med fler killar, då var den personen slampa o lösaktig.
Bland killarna så kunde den tjejen vara het byte o kanske lätt o få i säng.

Bland killar så kunde man ibland höra manshora om kille låg med flera tjejer.

Ja ni fattar.
Så fråga, är ni några som fått det ryktet oavsett det är ”sant” eller osant.
Hur är såg ni på dom som det pratades om, som hade dom ryktena om sig?

Kul o höra allas olika versioner
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag gick i skolan i ett kloster:(. Där var det delat mellan pojkar och flickor. Det värsta som hände där, var väll att flickorna knäböjde i gurklandet:giggle:....... skojar bara!!

Det var ett par tjejer som var lite lösaktiga i nian på skolan. Men hörde aldrig att dom blev kallade för något. Det var väll klart att många grabbar var där och försökte att få till det för att kolla om ryktena var sanna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
I grundskolan var det ingen vad jag vet som var lösaktig, lite hångel möjligtvis men inte mer. I gymnasiet hade jag en flickvän hela gymnasietiden så jag brydde mig inte om några rykten, med det var inte så många heller.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Aldrig vad jag vet under min skolgång heller. Däremot var det en tjej i en parallellklass som blev gravid och gick inte klart 9:an. Tänk o bli gravid när man bara är 16 år, stackars flicka...
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Aldrig vad jag vet under min skolgång heller. Däremot var det en tjej i en parallellklass som blev gravid och gick inte klart 9:an. Tänk o bli gravid när man bara är 16 år, stackars flicka...
Då hände det ju ändå något under skoltiden. Det var kanske ingen grabb från skolan som legat med henne kanske. Men någon hade ju varit lite tung i röven iaf. Tråkigt när det blir så i sådan ung ålder och man kan inte gå färdigt skolan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Då hände det ju ändå något under skoltiden. Det var kanske ingen grabb från skolan som legat med henne kanske. Men någon hade ju varit lite tung i röven iaf. Tråkigt när det blir så i sådan ung ålder och man kan inte gå färdigt skolan.
Jo, men minns aldrig att hon kallades för slampa eller dyl. Tror inte hon knullade runt bland många killar. Pappan till barnet var några år äldre än henne och de höll ihop i många år....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min bästa vän blev pappa när han var 19år mamman var bara 16år blev också tvillingar två pojkar. Min vän har fått fler barn han nu även blivit morfar. Vad jag vet var de ingen som sade något om varje sig min vän eller den blivande mamman. Kanske att de tyckte att var lite unga men ingen kallades slampa, lösaktig eller något liknande.
 
Toppen