I Skolan

Dark BOMB

Medlem
Kön
Man
nu ska jag berätta en rolig sak som hände i skolan, fast det var inte jag som blev den utsatta. :)
ok, 1 dag innan vi skulle ha redovisning i natur så hade jag bytt ut en annans jobb mot porr blad, asså jag hade samma framsida så att porr bladen skulle ramla ut så att alla såg vad han höll på med, så nästa dag skulle han redovisa, så det bästa är att han stog. så han ställer sig inför klassen och öppnar boken, så ser han porr blad, så han för stånd. så han tar boken och försöker gömma ståndet, men sen råkade han komma åt och bladen ramlade ut. som det skulle bli. och alla stirrade på honom. och sen skratta alla, och han sa att han aldrig skulle gå till skolan igen, fast han kom efter 1 dag.
SLUT

Edit:Det var i 8:an.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Nu är det väl så att vi inte är här för att kritisera varandras stavning eller sättet vi skriver på?!
Utan kanske tycka till om ett ämne!?

Jag tycker i alla fall att det kanske var lite taskigt gjort, men det måste ha varit väldigt roligt samtidigt. :D
Fick han reda på att det var du som hade bytt ut hans redovisning mot porr?
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Har ju lite svårt för att tro att en kille får stånd sådär på två röda? Särskilt i den situationen... men va vet ja...

Suger för pengar
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
behappy,

Du skriver: "Nu är det väl så att vi inte är här för att kritisera varandras stavning eller sättet vi skriver på?!", men håll med om att när inläggen är så dåligt skrivna, syntaktiskt och semantiskt, att det tar avsevärt längre tid än nödvändigt att förstå andemeningen, då finns det väl fog för ett påpekande?

De flesta har väl tillgång till något rättstavningprogram där man kan kolla sitt inlägg.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
behappy,

Vadå, "läs inte inläggen då", inget bra argumet. Tänk nu! Ska vi andra inte bry oss om dom som skräpar ned, bara gå runt skräpet?
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Iofs. bra att hålla koll på andras stavning men Merreman kanske borde hålla koll på sin egen lite grand.

Det heter faktiskt svensklektion och inte svenskalektion!!

Masturbation for Salvation
 
Toppen