I taxi...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För några år sedan hade jag en kille. Vi va ute och festade i stan och när det va dags att åka hem va mitt x rätt packad men ville sitta fram och bestämma, rätt trist fylle attityd så jag satte mig i baksätet.

Då hoppade mitt X polare in och satte sig bredvid mig och ville åka med. Inga problem de bodde nära varandra.

Jag hade en mycket kort marinblå kjol och en tight vit väldigt u-ringad topp. Han hade jeans och skjorta och va sexig som fan. Vi satt rätt nära varandra och efter en mycket kort stund så la han handen på mitt ben, jag protesterade inte och sakta letade han sig upp hela vägen, jag va helt ok med det då mitt x bara satt där framme och snackade med taxi gubben.

Sakta började han rotera runt min fitta utanför trosan och det va otroligt upphetsande, jag särade och snart va han på insidan och pullade mig för glatta livet. Han lyckades plocka fram sin kuk som va rätt stadig och jag började runka honom. Tror taxi gubben anade något men sa inget.

Vi kom fram och hoppade ut, sa hejdå till varandra och jag pussade mitt x polare snabbt på munnen och sa godnatt. Vi fullföljde aldrig men det är ett hett minne absolut!
 
O

openmindedXXX

Gäst
Likande har hänt mig i unga år.
Vi var två par som skulle dela taxi hem från en fest.
Jag och min dåvarande tjej ihop med ett annat par.
Min skulle ofta sitta fram hos taxigubben, nä riv åkte taxi. Så även denna kväll.
Våra vänner hoppar in och tjejenkompisen till oss hamnade i mitt. Så med sin kille på ena sidan o mig på andra. Dock så däckar hennes kille och hon är sjukt het med kort klänning. Så jag börjar smeka henne, inget motstånd från henne. Min tjej kollar bak o pratar med oss. Vi får en förmaning att hålla oss i skinnet, nu när vi är fulla o sitter bredvid varande.
Vi alla skrattar bort detta, det var ju bara på skämt från henne.
Men hon visste ju inte att jag då satt o fingerknullade tjejkompisen.
Tyvärr lite kort resa, så mer än så blev det inte.
 
Toppen