Inga sprut 2020 hur länge klarar vi?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Litet huvudbry inför kommande experiment. Hur hanterar man de spontana utlösningar som man riskerar?
Jag tänker att det inte är samma sak som att komma medvetet. Däremot ska jag hålla emot dem. Inte provocera fram dem.
Jag kommer att ha bara tunna shorts när jag tränar.... Inget under..
Får vara riktigt försiktig på gymmet.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Om inget händer under nyårsnatten så är jag med i racet. Rapporterar här när det ”spruckit” och kanske hur det gått till....
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä det funkar inte och varför ska man hålla emot när det är så skönt att spruta. Den man är lyckligast när man dör är den som producerat flest liter sperma under sin livstid.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det gick ju så där.... 2 timmar in på det nya året så sket sig den utmaningen.
Men Gott Nytt 2020 till alla å envar! Lycka till!
Härligt att du hade en skön stund. Bara att utmana dej själv på nytt om eller när du skulle ha lust.

Här har det gått typ ett och ett halvt dygn nu. Det där lätta trycket i pungen börjar växa. Jag blir mera medveten om könsdelarna av den känslan. Ångrade en stund att jag inte tömde i sista stund. Ska på gymet i kväll. Kanske finns det några bra övningar som stretchar underlivet. Tunna shorts utan nåt under blir som en smekning om kuken när man tränar.

Må ni alla snuskhumrar onanister njutningslystna mfl..Ha ett..
KÅT NYTT ÅR 2020
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det var jätte skönt och jag har varit kåt hela dagen så 10:30 var det dags igen för dagens 2 sprut:)
Underbart..
Här börjar det trycka på ..lätt svullnadskänsla. Tänkte ev gå på gymmet ikväll..då blir det kalsongfritt för att kåta upp mig lite mer
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hade ingen plan på att hålla på mig, och det gjorde jag inte heller. Kunde inte sova inatt så blev två sköna orgasmer istället. :) Hoppas på att få till något med en het kvinnlig kollega till helgen så det råder ingen brist på fantasier, direkt... ;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Bakis kåthet är en tung form av kåthet. Inte alltigenom behaglig.
. . . höll på och trycka på "anmäl" men nog faan borde alla bakrus fördrivas och anmälas ,

så mitt löfte sprack i morse efter ett alltför våldsamt nyårsfirande ... jag hade emellertid tjuvstartat redan runt 1 december och var uppe i c a 30 dagar , men ... jaja.. finns inga bortförklaringar .. skäms som en apa :oops:

..hoppas jag får en till chans att komma på fötter igen och då gäller det hur länge som helst med den reservationen att träffar jag någon brud som vill ha sex kan jag ju inte börja förklara att jag ingår i ngt slags "vetenskapligt experiment" och får sätta på dig men det ska inte gå för mej ..osv.. det låter rena woody allen... Men förblir jag solo är det sextortyr som gäller , men skön sådan, som att egga sig på thai mazzage, genom p-rullar, och hvad som tänkas kan... men broder - akta dej för spriten - den kan sabba allt...:coffee:
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . höll på och trycka på "anmäl" men nog faan borde alla bakrus fördrivas och anmälas ,

så mitt löfte sprack i morse efter ett alltför våldsamt nyårsfirande ... jag hade emellertid tjuvstartat redan runt 1 december och var uppe i c a 30 dagar , men ... jaja.. finns inga bortförklaringar .. skäms som en apa :oops:

..hoppas jag får en till chans att komma på fötter igen och då gäller det hur länge som helst med den reservationen att träffar jag någon brud som vill ha sex kan jag ju inte börja förklara att jag ingår i ngt slags "vetenskapligt experiment" och får sätta på dig men det ska inte gå för mej ..osv.. det låter rena woody allen... Men förblir jag solo är det sextortyr som gäller , men skön sådan, som att egga sig på thai mazzage, genom p-rullar, och hvad som tänkas kan... men broder - akta dej för spriten - den kan sabba allt...:coffee:
Grattis till de 30 dagarna!
Det sprack även för mig här på förmiddagen. Hursomhelst tänker jag börja om. Jag vaknade med ett härligt stånd och kunde inte hålla händerna i styr. Det som var tänkt som eggande smekningar landade i ett okontrollerat sprut. Jag tar omtag igen. 30 dagar är en bra målsättning. Givetvis med plågsamma uppkåtningar efter vägen.
 
Toppen