Istället för bio

D

Deleted member 68599

Gäst
Jag är inte den trogna typen. Har aldrig varit det, och kommer nog aldrig att bli det. Jag är den sortens man som föredrar omväxling, inte minst när det gäller kvinnor och sex.

Nu har jag visserligen kommit upp i mogen ålder, men det betyder inte att jag har tappat aptiten, eller bara håller mig till jämnåriga kvinnor. Nej, ombyte förnöjer som bekant och det gäller även åldersmässigt.

Den senaste yngre ”erövringen” var Emma, en 22-årig praktikant på jobbet. Vi brukar normalt inte ta emot praktikanter, men för det här rödhåriga yrvädret gjorde vi ett undantag. Hon kom infarande en fredagseftermiddag i våras och frågade om hon fick praktisera hos oss en vecka eller två.

Så söt och charmerande som hon var så gick det bara inte för en normalt funtad man att säga nej. Hon var en riktig liten pärla som jag inte hade något emot att få lära känna lite närmare. Och vi kom riktigt bra överens, redan från första dagen. Och eftersom hon inte bodde i stan, utan inackorderad under praktiktiden så hade hon inte mycket att göra på kvällarna.

– Jag tänkte gå på bio i kväll. Du kanske vill gå med, det skulle vara trevligt, sa jag en eftermiddag när vi satt ensamma i fikarummet.

Emma tackade glatt ja till inbjudan, och vi bestämde att träffas strax före sju. Då skulle vi hinna ta en fika och prata lite innan filmen började.

Varför jag föreslog just bio begriper jag egentligen inte. Jag är rätt ointresserad av film, med undantag för engelska deckare på tv. Därför hade jag inte en aning om vilken film som gick på den enda biografen i stan. Och till min glädje kröp det fram att Emma heller inte var särskilt filmintresserad.

– Men du tackade ändå ja när jag frågade?

– Ja, men det var mest för att du är rätt gullig, och har tagit hand om mig de här dagarna, svarade hon med ett sött leende.

– Vi kanske ska strunta i bion och göra nåt annat istället? Gå och ta ett glas vin och en matbit, vad säger du om det? frågade jag.

Ja, jag tror det är trevligare. Och så kanske vi kan lära känna varandra ännu bättre, svarade hon och fångade min blick med sina klarblå ögon.

Det finns en liten mysig grekisk restaurang strax utanför centrum, och dit ställde vi kosan. Där var nästan tomt så här mitt i veckan, så det var inga problem med att få ett bra och lite avskilt bord.

Det blev en riktigt trevlig kväll med god mat och ett par flaskor vin. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och framåt tiotiden kom vi in på mer personliga saker.

– Har du ingen pojkvän? Och vad skulle han säga om att du är ute med en betydligt äldre man och dricker vin? frågade jag.

Emma berättade då att hon haft en pojkvän, men att hon nyligen hade gjort slut.

– Han var jättesnäll, men lite barnslig. Jag föredrar nog lite äldre och mognare män som vet hur de ska hantera en dam, sa hon med en lite skälmsk blick.

Det här började ju se riktigt lovande ut. Så nu var det bara att fortsätta på den inslagna vägen.

– Oj då. Det låter det. Då kanske jag ska sätta in en stöt på dig. Det har jag faktiskt lust till, för du är en både charmig och mycket vacker kvinna, sa jag och mötte hennes blick.

Emma svarade inte först. Hon såg på mig över vinglaset som hon balanserade framför sig. Det märktes att hon funderade på något.

– Men du är väl gift. Vad skulle din fru säga om hon fick reda på det?

– Det får hon aldrig veta. Hon är bortrest ett par dagar, och jag vet att du inte skulle säga nåt. För jag tror inte att du är den skvallriga typen, sa jag och tog hennes händer över bordet.

Vi hade lite vin kvar och satt kvar någon halvtimme. Det fanns en härlig spänning mellan oss, och när flaskan var tömd lutade jag mig över bordet och viskade till Emma:

– Nu vill jag att vi går hem till mig och har sex. Du är en underbar kvinna, och jag vill ha dig i natt. Vad säger du?

– Mmmm. Vi får se. Vi kan ju börja med att åka hem till dig så får vi se vad som händer.

Vi tog en taxi hem till min lägenhet i andra änden av stan. Jag frågade om hon ville ha något att dricka, och fick till svar att en kopp te skulle smaka gott.

Men så mycket tedrickande blev det aldrig. Emma var otroligt vacker i sin ljusa vårklänning och röda gymnastikskor i nästan samma nyans som det axellånga håret. Nu kunde jag inte stå emot längre utan drog henne tätt intill mig och gav henne en het kyss på den osminkade munnen.

Jag ville inte gå för fort fram utan förde henne in till vardagsrummet och soffan. Vi kysstes igen, och snart var vi inbegripna i ett härligt hångel. Emma protesterade inte när jag förde upp händerna under klänningen och smekte hennes mjuka kropp.

Hon var otroligt vacker. Det hennafärgade håret hängde ner på hennes smala axlar. Brösten var små men fasta och lite uppnosiga. En betydlig skillnad jämfört med de äldre och mer storbystade kvinnor som jag annars brukat hamna i säng med.

Emma knäppte upp min skjorta och fortsatte med byxorna. Vi klädde av varandra och så stod hon där framför mig, helt naken. Det mjukt bullformade skötet var inbäddat i ljusrött krusigt hår. Hade jag inte vetat att hon skulle fylla 23 till sommaren så hade jag nog inte vågat röra henne. Hon såg mer ut som en fjortis på högstadiet än en högskolestuderande blivande ingenjör.

Jag reste mig upp ur soffan. Kysste hennes toppiga bröstvårtor, lyfte upp henne och bar in henne till sovrummet och vårt blivande kärleksläger. För nu var det dags för det som vi båda väntat på de senaste timmarna, ett hett samlag och en kärleksnatt.

Jag omfamnade henne bakifrån, lyfte upp det röda håret och kysste henne i nacken. Nu hade min kuk blivit hård som ett spett och jag pressade mig mot hennes mjuka runda stjärt.

Emma var beredd och andades tungt. Hon lutade huvudet bakåt för att jag skulle kunna kyssa hennes hals och nacke. Jag tog hennes mjuka ungflicksbröst i mina händer och började massera de hårda bröstvårtorna.

Hon vände sig om och vi kysstes igen, hett och passionerat. Så knuffade hon mig bakåt så att jag landade på rygg på sängen.
Hon satte sig grensle över mig, och jag njöt i fulla drag av att känna hennes mjuka och finlemmade kropp mot min. Vi rullade runt och jag lät handen sakta glida ner över hennes platta mage, ned mot fittan som nu blivit fuktig och redo att ta emot min hårda lem. Jag körde in långfingret och kände att hon var våt och varm.

Nu ligger Emma stilla under mig. Håret har fallit ut över kudden och hon blundar och andas tungt när jag smeker längs de lätt svullna blygdläpparna.
Jag kysser hennes bröst och fortsätter sedan nedåt. Roterar med tungan i hennes navel för att sedan fortsätta till fittan, och börjar slicka henne med långsamma tungrörelser.

– Oooohhh! Aaaahhh! Berra! Berra! Vad gör du med mig! Fortsätt! skriker hon allt medan hon börjar andas tyngre och rör sig krampaktigt i sängen.
Det finns inget skönare än att känna en kåt kvinna intill sin kropp. Det är i så fall doften och smaken av den kåta kvinnans fuktiga sköte. Men nu njuter jag i fulla drag av att jag lyckats göra den unga Emma så upphetsad. Min kuk är hård och redo att göra sin plikt mot henne.

Sedan är det hon som tar kommandot, och lägger mig på rygg. Hon tar ett stadigt tag i min kuk.

– Vilken stor kuk du har. Nu vill jag ha den i mig.

Hon tar tag i kuken och sjunker sakta ner över den. Det är en enorm känsla när jag tränger in i henne. Det här hade jag inte väntat mig. Den unga flickaktiga praktikanten är en fantastisk ryttarrinna. Hon rider min kuk bestämt och taktfast. Jag vet inte hur länge hon håller på, men efter en stund känner jag att jag inte kan hålla tillbaka längre. Jag sprutar min sperma långt in i hennes kärleksgrotta, och samtidigt kommer hon. Hon kastar huvudet bakåt och stönar högt.

Vi somnar tillsammans och sover till morgonen därpå. När jag vaknar ligger Emma på sidan med sin nakna rygg och stjärt mot mig. Jag vet inte om hon vill ha en omgång till, men jag tar en rövare.

Jag börjar smeka hennes bröst, och hon börjar ge små gnyende ljud ifrån sig i sömnen. Jag fortsätter nedåt och drar med ett finger längs hennes blygdläppar Hon är våt och hal, och jag fortsätter att smeka henne. Jag vet inte om hon sover eller är vaken, men hon börjar i varje fall att gnida sin stjärt mot mig. Nu har jag blivit riktigt kåt, och tar tag i kuken och för den mot hennes öppning.

Emma stönar och tar tag i mina skinkor. Hon är alltså vaken, och har tydligen inget emot ett morgonknull.

Jag tränger in i henne, och börjar pumpa ut och in medan jag smeker hennes klitoris. Men efter en liten stund drar Emma sig undan och ställer sig på knä.
Jag fattar vinken att hon vill bli tagen bakifrån. Ett stadigt tag om hennes skinkor, in med kuken, och så pumpar jag på igen. Det är oerhört upphetsande att höra hennes stön. Hon juckar emot intensivt, och snart är vi uppe i ett rasande tempo. Vi knullar som djur.

Jag känner hur Emma kramar min kuk med sina spänstiga fittmuskler, och då kan jag inte hålla tillbaka längre. Jag tömmer min säd i henne med ett skrik av vällust.

Vi ligger kvar en stund till i sängen, men vi har båda en arbetsdag som väntar. Tillsammans tar vi en dusch och tar sedan en taxi till jobbet. Eva i receptionen är den enda som reagerar på att vi kommer tillsammans och en halvtimme för sent. Men det är en annan historia.
CREED sexnoveller
 
Toppen