Jag har fått denna novell av en annan medlem som önskar vara anonym :-p

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det är fredag och klockan är ganska mycket. Jag sitter vid mitt skrivbord och väntar. Kollegorna har gått hem men jag har stannat kvar. ”Jag behöver jobba över lite…”

En lätt knackning på dörren. Du är här… Med nervösa och förväntansfull steg går jag ut i korridoren och öppnar dörren. ”Välkommen” säger jag. Du bara ler och går förbi mig in. Du är sexig – en kappa som når dig till knäna möts av ett par höga svarta stövlar. Dina stora, vackra ögon är svåra att slita sig från. ”Vilket rum är ditt?” frågar du och jag pekar två dörrar ner i korridoren. Du ler och ger mig en sugande blick. Sedan vänder dig om och går in i mitt rum.

Jag går fram till dig och ställer mig tätt bakom dig. Du luktar gott… Jag drar ditt hår åt sidan och kysser din nacke. Du ger ifrån dig en lätt suck… I en mjuk rörelse öppnar du din kappa och låter den falla till golvet. Du är helt naken under. Mina händer söker sig över dina höfter och mage. Med mjuk beröring låter jag händerna vandra över din bara hud. Du är mjuk och len – och du njuter av beröringen. Snart når jag dina bröst. Du rycker till och häver din bröstkorg framåt, ber om mer. Jag är inte svårbedd utan masserar dina härliga bröst.

Jag vänder dig mot mig och skjuter dig lätt bakåt. Du backar ett par steg tills du står lutad mot skrivbordskanten. Vi möts i en het kyss. ”Jag vill att du smakar på mig” stönar du till mig. ”Mer än gärna” svara jag med ett leende… Med mina händer kupade under dina bröst lutar jag mig framåt och låter tungan massera dina bröstvårtor. Du stönar högt när jag suger in ena bröstvårtan i munnen och biter lätt i den. Jag pressar samman dina bröst och låter tungan glida över fram och tillbaka över dem. De glänser av saliv. Blicken jag möter när jag tittar upp är kåt och krävande…

Med händerna kvar på dina bröst fortsätter jag ner mot ditt sköte. Jag stannar upp vid din lilla välansade buske. Du skrattar till när jag biter tag och luggar dig lite… Men du är ivrig och vill inte leka nu. Du trycker mig neråt.

För att jag ska komma åt bättre lutar du dig bakåt, drar upp det ena benet och sätter stövelklacken på skrivbordskanten. Hela ditt fuktiga sköte ligger helt öppet för mig. Jag kan omöjligt motstå utan lutar mig fram och låter min tunga möta din lena hud. ”Ohh…” Du stönar till. Med tungspetsen slickar jag dig försiktigt huden vid sidan av din fitta. Byter och slickar på andra sidan. Din hand söker sig neråt, vill blanda sig i, men jag skjuter bort den. ”Snart” säger jag, ”snart ska jag slicka dig där du helst vill…” Men det är ingen brådska. Retfullt försöker jag undvika att röra vid blygdläppar och klitoris med tungan.

Du är riktigt kåt nu och jag kan inte längre hålla tillbaka. Jag pressar in tungan i din längtande fitta. Du stönar högt och pressar dig mitt ansikte mot dig. Jag juckar några gånger fram och tillbaka. Du smakar ljuvligt och jag njuter av att känna hur du njuter… Jag lutar mig tillbaka, men bara för att i stället låta två fingrar glida in i dig. Du är våt och hal. Fingrarna glider lätt fram och tillbaka. Jag tittar upp på dig – du lutar dig på ena armen och masserar dina bröst med andra handen. Ditt ansiktsuttryck är ansträngt och du andas ryckigt. Du ler mot mig. Jag ler tillbaka och lutar mig framåt och låter min tunga massera din klitoris medan jag juckar fingrarna fram och tillbaka.

Det är inte långt kvar nu. Jag känner hur jag i min tunga och fingrar har makten över dig. Det är jag som bestämmer om och när du ska komma. Och du har helt underkastat dig mig. För du vet att jag vill få dig att njuta. Du stönar högt och jag känner hur kåtsaften rinner utmed mina fingrar. När jag juckar fram och tillbaka böjer jag fingrarna lätt och masserar uppåt mot magen. Nu kommer du! Jag tittar upp och ser hur ditt ansikte förvrids i en grimas. Du pressar din fitta hårt mot min mun och juckande fingrar samtidigt som du böjer dig framåt. Ett djupt stön övergår mer och mer i ett högt skrik. Jag måste hålla i dig för att du inte ska krampa ur mitt grepp. Min mun och mina fingrar översköljs av safterna som formligen rinner ur din fitta. Orgasmen är lång och intensiv. Slutligen så ebbar den ut… Jag lutar mig tillbaka och vi tittar på varandra. ”Nu är det din ut” säger du och ler brett mot mig…
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Oj oj oj - så underbart sköön:oops:

Hoppas att hälsningen går fram till författaren: Kvinnor kan:p:p;):oops:
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Den är skriven av en MAN ;)


Ooops!:oops::oops:

Av någon anledning fick jag för mig att "Jag" i novellen var du Mother:oops:

Men - novellen blir ju verkligen inte mindre upphetsande av att det är en skön man som är "jag";)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag sitter just nu och funderar över vem jag skall tacka först:oops:

Mother som inspirerat författaren eller författarens underbara förmåga att inspirera med sitt skrivande - det får bli båda på samma gång:oops: Skööön läsning:love::love:


Jag vill veta hur "fortsättningen" gick till:p
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
heheheh............och vad tror du JAG vill då snäckan???!!!!!
jag väntar tålmodigt på fortsättningen.....;)
 

Oriah

Medlem
Kön
Kvinna
blev otrolit kåt av den, och när jag såg att de finns en el 2 blev jag plaskvåt när ja tänker på fortsättningen :oops::D
 
Toppen