Jag ligger och fantiserar om föredetta styvdottern

NattaLove2Fucked

Ny medlem
Kön
Man
Jag ligger och fantiserar om föredetta styvdottern. Hon börjar få väldigt fina former såsom liten fast rumpa och fina bröst. Hon är tajt hela hon så är svårt att inte kolla på henne . Skulle vilja släpa hem henne och lägga henne i sängen och klä av henne naken. Hon undrar vad jag gör med henne. Jag börjar slicka hennes rakade fitta försiktigt och då ger hon med sig ganska fort . Jag slickar hennes till hennes första orgasm. Jag sätter henne på min kuk så hon får rida lite och lära sig. Det går fortare och fortare att rida och det stönet flickan har så blir jag ännu hårdare. Där får hon orgasm igen. Ställer henne på alla fyra och knullar henne fort och hårt. Tar tag i håret på henne samtidigt som jag knullar flickan doggystyle. Precis när jag ska komma så tar jag ur kuken ur henne och stoppar in den i munnen på henne och knullar henne i munnen tills jag sprutar i henne .
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon är 15, men med en äldre tjejs kroppsbyggnad. Lite fast stjärt och små men fasta bröst. När tjejen jobbar natt då spanar jag främst på rumpan. Vill bara ta in henne till sovrummet och klä av henne när hon låtsas göra lite motstånd bara för att. Jag vill slicka hennes fitta och se hur hon smakar. Jag tänker att någon natt kommer hon in i mitt sovrum och då ska jag be henne suga min kuk innan jag tar hennes oskuld. Har sprutat många gånger till henne
Låter som en helt underbar fantasi.
Vill snacka privat med dig..
 

Anonyma

Medlem
Såklart man får ha fantasier men finns en gräns såklart mellan fantasi och verklighet
Hade gärna hört mer privat, har du session?
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon är 15, men med en äldre tjejs kroppsbyggnad. Lite fast stjärt och små men fasta bröst. När tjejen jobbar natt då spanar jag främst på rumpan. Vill bara ta in henne till sovrummet och klä av henne när hon låtsas göra lite motstånd bara för att. Jag vill slicka hennes fitta och se hur hon smakar. Jag tänker att någon natt kommer hon in i mitt sovrum och då ska jag be henne suga min kuk innan jag tar hennes oskuld. Har sprutat många gånger till henne
Snackar gärna på session.
 
Toppen