Jag tänder på undergivna kvinnor som gillar hårda tag.

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tänder väldigt mycket på undergivna kvinnor som gillar hårda tag. Har haft några sånna genom åren och det är verkligen läckert! :)
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Inom wet gillar jag undergivet. Annars är det härligt när kvinnor tar för sig och tar kommandot.
 
C

Coolball4fun

Gäst
Gillar när det är ombytligt. Ibland ska hon ta rollen som dominant och ibland gör jag det. Hade en tjej som var fenomenal på ett lagom sätt vara dominant.

När jag tänker tillbaka på det var jag bara den som följde efter även om jag var över :)!
Men fan så hett det var...
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Regler? Antingen är man väl undergiven eller så är man inte. Leka är för barn, för mig direkt avtändade med en partner som vill leka.
Du vet uppenbarligen ingenting om bdsm och definitivt inte en sådan man som jag vill träffa men jag kan försöka förklara en sak för dig.
Även om man är totalt undergiven så finns det regler/ gränser eller kalla det vad du vill men den som har den egentliga makten i ett sånt spel är den undergivna och om inte den dominanta kan förhålla sig till det så är det per definition en våldtäktsman man råkat ut för. Det är ju ifs bra att ni ger er till känna innan man lägger sin tillit i händerna på er. Tackolov så finns det riktiga bdsm-utövare men de hittar jag på andra forum mer specifikt anpassade för det.
 
Last edited:

Kink

Medlem
Kön
Man
Håller med. Är Switch. Kan både ge och ta.
Känns som att ha alla möjligheter öppna …
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Du vet uppenbarligen ingenting om bdsm och definitivt inte en sådan man som jag vill träffa men jag kan försöka förklara en sak för dig.
Även om man är totalt undergiven så finns det regler/ gränser eller kalla det vad du vill men den som har den egentliga makten i ett sånt spel är den undergivna och om inte den dominanta kan förhålla sig till det så är det per definition en våldtäktsman man råkat ut för. Det är ju ifs bra att ni ger er till känna innan man lägger sin tillit i händerna på er. Tackolov så finns det riktiga bdsm-utövare men de hittar jag på andra forum mer specifikt anpassade för det.
Kan bara instämma. Det finns alltför många dUminanta, speciellt online, som inte har en susning om vad det hela handlar om.
 
Toppen