Jag tycker om att lukta i trosor, någon mer?

Tomas 6101

Aktiv medlem
För ett par år sedan bodde jag i hyreshus med tvättstuga i källaren. Man såg ju vilka som tvättade och jag gick ofta dit när en parant äldre kvinna hade tvättid. Hade man tur så låg det otvättade trosor kvar och jag tog ett par som jag luktade på och ett par i handen och runkade i. Skönt när man fick så kraftig utlösning att det läckte igenom trosorna och droppade på golvet. När jag gick därifrån gömde jag dom kladdiga trosorna en bit ner i korgen. Ibland hoppades jag att hon kände och undrade varför dom var nerkladdade.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var i tonåren hade min bästa vän en tre år äldre syster som jag var våldsamt förälskad i. En gång när vi skulle tälta på deras bakgård hade han fixat några porrtidningar. Han gav mig en liten påse och sade detta är Lindas (hans syster namn ) använda trosor. Jag luktade på trosorna och kom tre gånger under än kvart, jag sprutade mer än jag brukar som tur var hade han med sig en rulle hushållspapper.
Även baddräkter är en favorit. Har en gång hittat en kvarglömd bh i tvättstugan när jag skall börja tvätta. Väntade en timme ingen hämtade den jag då lade jag en sats i varje kupa. Tänkte på min grannes 18åriga dotter , men var det den familjens bh var det nog mammans.
 

Tomas 6101

Aktiv medlem
Spammar kanske lite nu, men jag kommer ihåg hur skönt det var att runka och lägga satsen i svägerskas baddräkt som hängde på tork i vårat badrum. Hon var inte van vid simhallar hemma, så hon simmade i Göteborg. Skönt för mig. Hennes baddräkt hade typ en vit förstärkt gren som var skönt att spruta i. Tänkte ibland att hon hade kissat i bassängen, och det var därför det var blött i grenen.Tyvärr simmar hon inte här längre. Jag har hittat andra underbyxor, och även strumpbyxor att runka i. Skönt det också!
 
Toppen