Jobbet, när kåtheten tar över

O

openmindedXXX

Gäst
Nyfiken hur alla där ut har det på sina jobb!?
Vad gör ni när sexlusten faller på, när ni jobbar?
Har ni haft sex på jobbet, hur, var, med kollega eller kund eller kom din partner på besök?
Sitter du på kontor, vad har hänt där?
Går du på toan och ger dig själv en orgasm?
Jobbar du som resande, hur ser ditt sexliv ut då?

Ja ni fattar, känn er fria att berätta allt om sex på era jobb:)!
 
O

openmindedXXX

Gäst
Jag börjar väl.
Nu var det längesen det hände nått i jobbet.
Men i yngre år, med dåvarande flickvän.
Hon kom till mitt dåvarande jobb, en verkstad.
Lagom när jag skulle stänga och stämma av dagen på kontoret. Så kommer hon fram o börjar hångla o smeka mig. Det slutade med att hon red mig i kontorsstolen bakom kunddisken. Vi kunde båda se ut genom fönstren hur folk passerade utanför.
Vid annat tillfälle, så satte jag på henne i beach buggy i baksättet. Vi hade bilen i tvätthallen då. Detta var också efter stängning. Men den tvätthallen hade flera tillgång till, så risken var stor att bli påkomna.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Har nog inte gjort mer på jobbet än att ha tagit en runk då och då på toan. Hade oftast nära hem så kunde "beställa" ett knull av min fru när jag kom hem på lunch. :)

Numera jobbar jag nästan uteslutande hemifrån, så det finns både tid och tillfälle att göra lite som jag vill. :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I yngre år när jag förföljde en karriär "i kontorsmiljö" hände det sej att kollegor eller besökare gjorde mej kåt. En snabb avrunkning på toaletten funkade bra.
På senare tid kan jag fördriva väntetider med att läsa sexnoveller och titta på clip. Kan blir kåt på jobbet, med runkandet får vänta tills jag kommer hem.
Riskfyllt.... Vid några tillfällen har jag inte noterat att kollegor/kunder kommit mot mej. Förmodligen ett engagerande clip, men så här långt har jag inte intrycket att någon kommit på mej inför öppen skärm.

Kunder, både män och kvinnor, som skickat upp "test-ballonger....." har jag bestämt mej för att vänligt men bestämt styra bort, även om det ibland varit väldigt lockande.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat 2 gånger på jobbet, för 30 år sen cirka, tar en runk eller knull när ja kommer hem. Gillar och kolla på porr och läsa noveller ibland, sätter igång fantasierna.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan helt ärligt säga att jag aldrig gjort något sexuellt på jobbet, inte ens runkat på jobbet.
Lite tråkigt kanske men har vad jag kommer ihåg inte ens varit sugen på att runka där, inte ens i mina yngre dar så att säga. :)
 
O

openmindedXXX

Gäst
Har nog inte gjort mer på jobbet än att ha tagit en runk då och då på toan. Hade oftast nära hem så kunde "beställa" ett knull av min fru när jag kom hem på lunch. :)

Numera jobbar jag nästan uteslutande hemifrån, så det finns både tid och tillfälle att göra lite som jag vill. :)
Härligt att bara se till så fru är redo
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig haft tålamod att vänta. Blirnjag kåt vill jag runka. Råkar ja vara på jobbet när det händer så runkar jag där. Råkar det vara någon annanstans, samma sak, då runkar jag där. Jag gömmer mig såklart. Ofta i badrummet.

Jag har alltid gjort så, sedan jag var liten. Då runkade jag i skolan eller hemma hos kompisar. Var jag hemma hos mormor, var det ingen skillnad. Och senare på universitetet och i vuxen ålder på jobbet. Även på tåg, flyg och offentliga platser.

Bäst är det när man har en sexig chat-partner man träffat online (spelar ingen roll om det är en han eller hon) Då går det att dela ögonblicket med dem. Inte helt sällan blir denna chatt-kompis oerhört kåt av att veta att jag runkar på jobbet. Bild eller videos delas då frekvent. Riktigt härligt.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Jag har aldrig haft tålamod att vänta. Blirnjag kåt vill jag runka. Råkar ja vara på jobbet när det händer så runkar jag där. Råkar det vara någon annanstans, samma sak, då runkar jag där. Jag gömmer mig såklart. Ofta i badrummet.

Jag har alltid gjort så, sedan jag var liten. Då runkade jag i skolan eller hemma hos kompisar. Var jag hemma hos mormor, var det ingen skillnad. Och senare på universitetet och i vuxen ålder på jobbet. Även på tåg, flyg och offentliga platser.

Bäst är det när man har en sexig chat-partner man träffat online (spelar ingen roll om det är en han eller hon) Då går det att dela ögonblicket med dem. Inte helt sällan blir denna chatt-kompis oerhört kåt av att veta att jag runkar på jobbet. Bild eller videos delas då frekvent. Riktigt härligt.
Verkligen underbart ☺️
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Aldrig haft sex med någon annan på jobben/skolan, men en och annan runk blev det lite då och då på toaletterna...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag jobbar som butikschef i en bokaffär och det har hänt en gång att jag efter stängning haft en snabbis med mig själv sittande bakom kassadisken. Men annars så brukar jag kunna hålla mig tills jag kommer hem. Aldrig haft sex på jobbet heller.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Jag jobbar som butikschef i en bokaffär och det har hänt en gång att jag efter stängning haft en snabbis med mig själv sittande bakom kassadisken. Men annars så brukar jag kunna hålla mig tills jag kommer hem. Aldrig haft sex på jobbet heller.
Ibland är bara känslan härlig, att gå o vara kåt på jobbet
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ibland är bara känslan härlig, att gå o vara kåt på jobbet
Är ändå sällan jag blir kåt på jobbet, har så mycket annat att tänka på. Men visst händer det, speciellt under ägglossningsveckorna. Då kan det räcka med att en manlig kund står lite nära så jag känner lukten av raktvattnet för att det ska rinna till, men det är ändå kontrollerbart.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
För det mesta blir det en runk på toan. Någon gång när jag jobbat över en helg har jag suttit halvnaken med stånd i kontorsstolen för att göra det lite spännande. Enda gången jag haft sex på jobbet var när frugan var med dit och jag knullade henne på skrivbordet. :giggle:
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade lyxen att ha en kk på jobbet under några år. Det blev väääldigt mycket knull och snusk på många olika platser. Det var riktigt härliga tider det.
Ibland blev vi dock "innestängda" på en toalett eller två då vi knullade därinne men det var folk som ville in och göra annat :D. Fick fejka att man var dålig eller nåt och skulle bli kvar länge för att de skulle hitta en annan toa...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Klart man blir kåt på jobb
Har en del läckra kvinnliga medarbetare

Vilka man märker när de har ägglossning... då är de lite extra närgångna och ska klämma lite på armar och stå väldigt nära när man pratar

Men runda och ha sex på jobb, det hinns inte med....
 
Toppen