Jobbigt problem...

blubb-blubb

Ny medlem
Kön
Man
När jag onanerar tänker jag ibland på mitt halvsyskon... Likaså har det hänt att jag drömt sexdrömmar om henne. Hon är ett par år yngre och vi gillar vekligen varann som syskon. Kanske lite mer t.o.m men jag kan inte tänka mig att det skulle kunna leda till en sexuell relation på riktigt.
Jag vet inte om det är normalt att fantisera sådär men det kan ju kännas lite jobbigt.
Kalla mig nu inte sjuk och en massa annat skit för det ignorerar jag ändå.
Vad tror ni (konstruktivt)? Är det någon som också haft "förbjudna" tankar eller fantasier?

- Badrum badrum -
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Så länge det bara är fantasier så är det väl ingen fara. Men du kanske borde försöka "lära dig" att ogilla det, av praktiska skäl. Kan du inte hitta på nåt annat fantasiobjekt som är mindre känsligt? ;)
 

blubb-blubb

Ny medlem
Kön
Man
Jo, jag har givetvis försökt att vifta bort det. Men man styr ju inte över när man drömmer precis.
Hon vet ju inget förstås men ibland kan hon titta mig i ögonen då vi ses och då får jag lite skuldkänslor. :/

- Badrum badrum -
 
Kön
Kvinna
fantasi är helt ok. Dock kanske just sådana fantasier borde stanna som just fantasier. Sedan att ha sex med ett "halvsyskon" är väl inte olagligt (tror jag, rätta mig om jag är fel), men man måste nog vara beredd på att ta en himla massa skit om man skulle göra det. Det är aldrig något förhållande som kommer att accepteras....
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt lagligt att både ha sex och gifta sig med ett halvsyskon.

"7 § Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, har samlag med eget barn eller dess avkomling, döms för samlag med avkomling till fängelse i högst två år.
Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel, har samlag med sitt helsyskon, döms för samlag med syskon till fängelse i högst ett år.
Vad som sägs i denna paragraf gäller inte den som förmåtts till gärningen genom olaga tvång eller på annat otillbörligt sätt. Lag (2005:90)."
http://www.notisum.se/rnp/SLS/LAG/19620700.HTM

"2 kap. 3 § äktenskapsbalken. Där sägs att äktenskap inte får ingås mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon. För halvsyskon gäller att de inte får ingå äktenskap med varandra utan särskilt tillstånd."
http://www.riksdagen.se/debatt/200405/u ... U30011.ASP

Detta ska inte ses som en uppmuntran att inleda en romantisk relation med din syrra. Jag tror att det du känner nu kommer att försvinna av sig själv efter ett tag. Att försöka "göra något åt det" kan bli extremt förödande för familjelivet och ditt eget själsliv.
 

blubb-blubb

Ny medlem
Kön
Man
Jag tänker inte göra några sådana närmanden. Men om hon bjuder till, så att säga, kommer jag ha jävligt svårt att tacka nej...

Fast om vi nu skulle ha sex på riktigt så menar många att det aldrig skulle bli accepterat. Av vem? Familjen? Alltså, varken min familj eller mina vänner vet vem jag har sex med i vanliga fall så varför skulle jag och min halvsyrra avslöja något? Vi bor inte hemma längre. :)

dareyou99: Vi är halvsyskon i ordets rätta bemärkelse. Vi har en gemensam förälder.

- Badrum badrum -
 
Toppen