Julklapp

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Var visst ingen större fantasi på ge bort nåt sexigt/porrigt i julklapp från våra kåta onanister här :D
 

Springan

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Sexiga underkläder går alltid hem ;)
Eller en kostym som skall användas till rollspel, eller ett raffset eller en korsett - där det är underförstått att julklappen inte skall öppnas tillsammans med släkten och att julklappen skall användas för er gemensamma njutning (y)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Mitt tips är ett sexigt sällskapsspel. Det finns en del såna i välsorterade sex- och samlevnadsbutiker. Gärna något där man får slumpvisa instruktioner om vad man ska göra med sin partner. Jag har goda erfarenheter av den sortens spel.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har spelat kärleksspelet med min kille, tyvärr är det lite lamt när man varit ett par länge, men för nyförälskade kan det kanske vara spännande att spela av varandra kläderna, massera varandra.
Jag skulle vilja hitta ett spel där det ges med instruktioner till att smeka honom eller att han ska göra något sensuellt med mig...förslag?
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns ju diverse leksaker man kan ge bort, men det är kanske något man ööpnar i avskildhet ;)

Lelo har en del saker som känns lyxigare
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har spelat kärleksspelet med min kille, tyvärr är det lite lamt när man varit ett par länge, men för nyförälskade kan det kanske vara spännande att spela av varandra kläderna, massera varandra.
Jag skulle vilja hitta ett spel där det ges med instruktioner till att smeka honom eller att han ska göra något sensuellt med mig...förslag?

Vi kanske ska skriva ett sånt spel tillsammans här på Ona? ett lite mer vågat spel
 
Toppen