Just nu

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm! Speglar mig och ser ett par kåtblanka ögon... en tunga som vill smaka... läppar som formar sig hungrigt över "spegeln"...
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmmm! Speglar mig och ser ett par kåtblanka ögon... en tunga som vill smaka... läppar som formar sig hungrigt över "spegeln"...


En hand kring din nacke..den glider in mellan dina läppar, möter din tunga...stor, varm svullen...ååhh...
 
R

ryter

Gäst
mmm... njuter för fullt nu.. riktigt hård o grov nu.. smaka??

Slickar dig allt ver ivrigt känner o hör hur du njuter.. Hör hur du ber om mer..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åååh!!! Ni är underbara...njuter av att se er runka era kåta sköna kukar inför mina ögon... suger... slickar... saliven rinner och jag blir bara kåtare och kåtare nuuuu...
 
R

ryter

Gäst
Ställer mig bakom dig trycker min hårda kuk lätt mot din våta mussla känner den glida in
 
R

ryter

Gäst
Låter kuken glida in till roten, känner hur den fyller ut din fitta. Börjar knulla dig sakta med ett fast tag kring dina höfter. Hör hur du njuter av varje stöt..
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Smeker din nacke...min väldiga pelare melland dina sugande våta läppar.....din blygd öppen, rosa glänsande....clitoris styv...du känner smaken av min säd i den droppe som sitter i mynningen...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åååååhhh!!! Klarar inte att hålla emot mer... det krampar sååå sköönt i fittan nuuuuuu...
 
R

ryter

Gäst
Åååååhhh!!! Klarar inte att hålla emot mer... det krampar sååå sköönt i fittan nuuuuuu...


ohhh nära nu kan snart inte hålla emot.. Vart vill du att jag ska spruta???..
 
Toppen