Kåt av att klä sig i kvinnokläder

Joppe.

Aktiv medlem
Kön
Man
Testat att vara kvinna på riktigt?
Blivit tagen av en man?
Har aldrig testat på det någon gång har inte ens tagit i en annan kuk en min egen..
Men kan fantisera om när man är lite uppklädd att man ställer sig på alla fyra känner hur trosorna dras ner och man blir tagen av en man eller en kvinna med strapon.
 
Last edited:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Fick hem ett paket idag med ett par ljusgrå ”scrunch tights”, ni vet sådana som skär in mellan skinkorna. Jag kan förstå varför tjejer gillar att bära sådana, och jag som kille älskar att se dem i sådana. Till och med jag som är rätt skinny får en hyffsad röv i dem. Blev ganska kåt av att se mig själv i dem. Och drar jag upp dem ordentligt så skär de hela vägen in från pungen och förbi anus. Grymt skönt och porrigt! Och bättre blev det när kuken växte sig stor i dem.
Rekommenderar varmt! :love:
 

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Okej, Tjommen. Det har du rätt i.Var bara lite runt i tankebanorna, liksom att jag var iklädd mina heta, starkt röda trosor och min topp som antyder ett par hormonbrist. Där var jag då jag ställde mig på fyra och kanske lockade till lite lek. Kanske en tokig tankelek, men sån är min fantasi. Häpp
 
Toppen