Kåt av att visa upp sig i camchat?

acer9300

Ny medlem
Kön
Man
JAG BLIR SÅ KÅT! Det räcker att jag visar nått som bekräftar att jag är tjej i min webcam när jag chattar. Man får sån respons, blir helt plötsligt fullt med killar som runkar för mig! Dom gör precis vad jag vill, ju mer jag visar av mig!
Ett hett tips där det finns gott om grabbar (och där det är gratis och ingen registrering är nödvändig) är www.cyberporr.se

Jag lovar, gör du ett besök där en kväll får du napp direkt av en hel svärm!
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har provat cam-sex ett par gånger men går inte igång på det. Blir liksom kortslutning i huvudet när jag skall typ sexa mig framför kameran, dirty talk och röra mig samtidigt på ett sexigt sätt. Jag komplicerar det nog men nej, det blir för mycket helt enkelt. Det fungerar bättre när jag haft sex med någon och camen varit på, då tänker jag inte på den och har bara sex, men hör i bakgrunden kommentarer som är rätt sexigt. (Är dom tysta så byter jag, kom igen, visar jag upp mig kan ni bjuda på lite dirty talk). En kille berömde killen som satte på mig hela tiden, ingen projicering på mig alls utan bara på det faktum att "dom två" knallade mig, han sa typ att han knullade mig bra, lärde mig min plats och när min partner skulle komma ropade killen på andra sidan "Märk ditt revir!"..det tyckte jag va väldigt sexigt. Men ensam framför cam, njaeee....
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För mej funkar det utmärkt att camma, men det är viktigt att dialogen finns med i spelet. Kan gå med vanligt kallprat, med fokus på det vi gör...., eller så rollspel eller att berätta sexnoveller växelvis. Påhittade eller verkliga spelar ingen roll, så länge dom är köttiga och ångar av energi.

Återigen är balansen på lika villkor viktigt här - kåtar bara upp mej på jämspelta lekkamrater. Vi chippar in energi båda två, och växelvis tar lead och fokuserar generellt mer på att Ge än att Ta.

Gud, nu sitter jag och blir lite sugen på att släppa ut kuken..... ;)
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har provat cam-sex ett par gånger men går inte igång på det. Blir liksom kortslutning i huvudet när jag skall typ sexa mig framför kameran, dirty talk och röra mig samtidigt på ett sexigt sätt. Jag komplicerar det nog men nej, det blir för mycket helt enkelt. Det fungerar bättre när jag haft sex med någon och camen varit på, då tänker jag inte på den och har bara sex, men hör i bakgrunden kommentarer som är rätt sexigt. (Är dom tysta så byter jag, kom igen, visar jag upp mig kan ni bjuda på lite dirty talk). En kille berömde killen som satte på mig hela tiden, ingen projicering på mig alls utan bara på det faktum att "dom två" knallade mig, han sa typ att han knullade mig bra, lärde mig min plats och när min partner skulle komma ropade killen på andra sidan "Märk ditt revir!"..det tyckte jag va väldigt sexigt. Men ensam framför cam, njaeee....

Tror du gör det till något det inte är. Du behöver inte prestera, bara härligt och se någon njuta. Tycker det är sexigt att dela porrfilmsklipp och sen bara njuta tillsammans, behöver inte vara så komplicerat :)
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag har provat cam-sex ett par gånger men går inte igång på det. Blir liksom kortslutning i huvudet när jag skall typ sexa mig framför kameran, dirty talk och röra mig samtidigt på ett sexigt sätt. Jag komplicerar det nog men nej, det blir för mycket helt enkelt. Det fungerar bättre när jag haft sex med någon och camen varit på, då tänker jag inte på den och har bara sex, men hör i bakgrunden kommentarer som är rätt sexigt. (Är dom tysta så byter jag, kom igen, visar jag upp mig kan ni bjuda på lite dirty talk). En kille berömde killen som satte på mig hela tiden, ingen projicering på mig alls utan bara på det faktum att "dom två" knallade mig, han sa typ att han knullade mig bra, lärde mig min plats och när min partner skulle komma ropade killen på andra sidan "Märk ditt revir!"..det tyckte jag va väldigt sexigt. Men ensam framför cam, njaeee....

jag håller med dig, det är svårt. Jag tycker tanken är galet upphetsande och jag är superkåt i början när det händer, se en främling njuta och det ser mig. Men sen tappar jag lätt intresset om kemin inte stämmer. Få tjejer som vill snacka och vill dom det är det mycket ”cum for me now ” och inget annat.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har provat cam-sex ett par gånger men går inte igång på det. Blir liksom kortslutning i huvudet när jag skall typ sexa mig framför kameran, dirty talk och röra mig samtidigt på ett sexigt sätt. Jag komplicerar det nog men nej, det blir för mycket helt enkelt. [...]
Det kan jag förstå. De gånger jag har varit med om det, har det inte alls handlat om att visa upp sig utan om att njuta av att se varandra njuta. För mig är det så obeskrivligt vackert och upphetsande bara att se en kvinna njuta, så hon behöver inte alls göra något extra för min skull. Att hon vill dela upplevelsen med mig är fullt tillräckligt. Tycker hon dessutom om att se mig njuta så är upplevelsen fulländad. :)

Så om du vågar prova igen ska du nog inte komplicera det, som du säger. Var dig själv bara.
 
  • Gilla
Reactions: Jan
Toppen