kåt på halvsyrran

89grabben

Ny medlem
Kön
Man
a då e d såhära, ja e väldigt kåt på min halv syrra (mammas mans dotter). Hon e så jÄÄÄÄÄÄÄVLA snygg och sexig. Ibland när hon kramar mig när hon hälsar eller ska gå så känns d som om ja ska få en bonge och d e svårt att håla den i kontroll. Fan, va ska ja göra. HON E SÅ JÄVLA SNYGG! (ja vet att d här e inget pinsamt men vf..)
 

Chriler

Ny medlem
Kön
Man
Vad fan ni är ju inte släkt by flesh and blood så att säga. Smyg med lite halvflörtande kommentarer osv och se ifall det kanske är ömsesidigt, se bara till att päronen inte får reda på något ;)

Puss å Kram Ses På Stan !
 

Pilska Polisen

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan ju ta och säga att jag med har en halv syrra 20 nu som är GUDOMMLIGT snygg

den som sagt att sex är det bästa i hela världen har då aldrig varikt rikrigt Skitenödig...
 

the_beast

Ny medlem
Kön
Man
fan,...i sommras när jag o syrran sov i sommarstugan så vart jag så jävla kåt,,,,men jag somnade o så men på morronen så låg hon där topless utanför o solade....jag började självklart runka :p....inte mycke o säga o det hör inte hit men sa det ändå XD

Vi som onanerar är en enda stor familj!
 

blubb-blubb

Ny medlem
Kön
Man
Skönt att se att jag inte är ensam om det här. Hade min syrra bjudit till hade jag haft svårt att tacka nej.

- Badrum badrum -
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Är inte tänd på min syster, dock så tänder jag på äldre och har en moster som jag verkligen är kåt på.. skulle nog ta en chans om jag fick
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Till er som blir kåta på era halvsyror,

Inget fel, låt fantasierna flöda, men stanna där.

Tänk Dig resten. Tänk fullt ut. Gift med en halvsyrra. Hur ska Du kunna förklara det bland alla Dina släktingar? Eller äru så korkad att Du tror att du ska få knulla henne utan att hon skulle vilja ha något mer?
 

blubb-blubb

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by fredrik66

Till er som blir kåta på era halvsyror,

Inget fel, låt fantasierna flöda, men stanna där.

Tänk Dig resten. Tänk fullt ut. Gift med en halvsyrra. Hur ska Du kunna förklara det bland alla Dina släktingar? Eller äru så korkad att Du tror att du ska få knulla henne utan att hon skulle vilja ha något mer?
Jag har haft sex med tjejer som inte velat ha något mer. Och jag är tvärsäker på att min halvsyrra och jag inte skulle gifta oss även om vi skulle haft sex med varann. :)

- Badrum badrum -
 

sep

Medlem
Kön
Man
Fredrik66: Vad i h* har GIFT med saken att göra? Jag vill knulla alla möjliga brudar i mitt liv, hon på cafeet, hon på ICA, min lärare, min polare syrra.. Ska jag fundera över hur det hade varit att GIFTA sig med alla? Och ja, det finns massor med brudar som vill knulla utan att vilja något mer.

...
don't bust that nut just yet
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Gift har med saken att göra. Jag försökte förklara vad som skulle kunna hända om man löpte linan hela vägen ut. Det finns ju en viss risk att den man knullar med blir ens förälskelse. Självklart knullar de flesta utan ha vilja ha något mer, själva knullet är ju det goda, men jag menar, att om en halvsyrra har släppt till, så kanske hon gör det för att hon är lite förtjust i in halvbror, det är ju en ganska hög tröskel hon måste ta sig över. Kontentan är, låt bli att knulla halvsyrran! Det räcker med fantasier.

I övrigt tänker och tycker jag som du, vill knulla med grannfruar, hon i färgaffären, mm mm och inte tusan tänker jag på hur det skulle att var gifta med dom, jag är ju redan gift *L*.
 

Bloody Mary

Ny medlem
Kön
Man
Alltså, ett förtydlingande. Är man halvsyskon så är man ju syskon på riktigt. Antingen på ens mors sida eller fars. Och då är det inte så stor skillnad jämfört med helsyskon. Däremot kanske det är plastsyrror du pratar om, där ni inte har något gemensamt rent genetiskt utan enbart miljömässigt.

Nu när vi väl pratar om detta så sitter jag faktiskt och tänker tillbaka på en underbar flört med min ubersöta kusin för en massa år sen...... :D
 

Tony_uncut

Ny medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har haft sex med min halvsyrra. Vi started med det ganska sent, jag var 35 och hon var 32, hon var gift. Vi träffades ungefär en gång per halvår på grund av avståndet mellan oss. Det höll på i cirka 5 år.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har bara en styvsyster pappas frus dotter, men vi har vuxit upp tillsammans sedan hon var sexår och jag åttaår. Vi har ju inga blodsband när jag började runka luktade jag på hennes trosor eller baddräkt. Vi sov i samma sovrum men inte i samma säng eller del av rummet. Jag hörde ibland att min syster onanerade då började jag ofta runka och fantasierna gällde min syster fitta. Hade inte sett den sedans hon var liten brösten såg jag nästan varje dag.
Tror min syster förstod att jag ibland runkade på kvällen. Jag kom på henne onanerande några gånger men det märkte inte hon jag lämnade henne i fred, hon har erkänt att hon sett mig spruta i skogen på landet. Vi har aldrig gjort något grövre vill inte ha samlag med henne skulle kännas fel även om hon ser bra ut.
Många säger det för mig är hon min lillasyster så jag ser henne in på det viset. Men
 
Toppen