kåt på halvsyrran

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var hemma hos min lillasyster kom på hennes 19åriga dotter onanera. Är väl inget fel i det har haft samma pojkvän i tvåår så att hon är oskuld har svårt att tro kanske inte ens var det när hon blev tillsammans med denna pojkvän. Det som gjorde mig förundrad var när hon i sin egen värld sade knulla mig som du gjorde med mormor.
Hennes mormor var gift med min pappa och min styvmor. Vi hade sex innan hon gifte sig med min pappa ville lära upp mig hon var 27år ålder än mig. Vi gjorde det bara en gång kommer inte ihåg hur många gånger jag kom men i hennes mun och slida, mellan och över hennes bröst vet jag.
Undrar ifall det var mig min systerdotter tänkte på, hoppas inte det även om hon var väldigt vacker naken smekande sin klitoris vill jag bara vara hennes morbror inget mer känns väldigt fel. Fast jag vet inte hennes mormor kan haft sex med andra som jag inte vet om. Jag vet inte ifall min systerdotter vet att jag hade sex med hennes mormor.
Den ända som skulle kunna möjligtvis vet om det är min syster, mormodern är tyvärr avliden och att hon skulle berätta det för sitt barnbarn att hon haft sex med hennes morbror är inte troligt.
 
Toppen