Kåt på telefon

M

MissSecret

Gäst
För några månader sen satt jag och pratade i telefon med en nära vän till mig, en kille. Vi har känt varandra i några år och vi pratar väldigt öppet om allt, även sex. Jag tycker att han har väldigt sexig röst och jag blir ofta kåt när jag pratar med honom. Det händer att handen glider ner innanför trosorna och att jag smeker mig samtidigt. Den här gången var jag väldigt kåt och tydligen så hördes det på min andning för helt plötsligt så tystnar han och säger "fan, du låter som att du är jättekåt". Jag blev ställd och därför blev jag också tyst. Då sa han "lägg av, sitter du och pillar på dig själv också eller?". Jag var tyst ett par sekunder (lite för länge...) och svarade ett tveksamt "ja". Jag kände att det blev väldigt pinsamt och jag tänkte "fan fan fan". Det kändes inte helt bra att bli påkommen att man sitter och pillar när man pratar med en killkompis som dessutom är superstadgad och är väldigt emot otrohet...
...hur det gick sen? Gissa! :D
 
M

MissSecret

Gäst
Nej, eftersom han så "också" så var han kanske minst lika kåt. Och då lägger man inte på...

Grattis! :D

"också" var iofs hänförligt till att jag var kåt OCH pillade på mig själv...inte att han gjorde det också...
...men det gjorde han sen. :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
inte för att jag blivit upptäckt (vad jag vet) men har runkat många ggr då jag snackat med tjejkompisar i telefon:oops::oops: men jag är nog lite smidigare än missSecret:D;);););)
 
M

MissSecret

Gäst
inte för att jag blivit upptäckt (vad jag vet) men har runkat många ggr då jag snackat med tjejkompisar i telefon:oops::oops: men jag är nog lite smidigare än missSecret:D;);););)

Haha, ja jag var ju tydligen inte ett dugg smidig, trots att jag trodde det! :D Å andra sidan kanske du går miste om massa härlig telefonsex? ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
inte för att jag blivit upptäckt (vad jag vet) men har runkat många ggr då jag snackat med tjejkompisar i telefon:oops::oops: men jag är nog lite smidigare än missSecret:D;);););)

Haha, ja jag var ju tydligen inte ett dugg smidig, trots att jag trodde det! :D Å andra sidan kanske du går miste om massa härlig telefonsex? ;)


:cool: De flesta flickor skulle inte drömma om att göra, det de drömmer om att göra. Men vissa vågar uppenbarligen;) Verkar som en dröm som gick i uppfyllelese;):love::love:
 
M

MissSecret

Gäst
inte för att jag blivit upptäckt (vad jag vet) men har runkat många ggr då jag snackat med tjejkompisar i telefon:oops::oops: men jag är nog lite smidigare än missSecret:D;);););)

Haha, ja jag var ju tydligen inte ett dugg smidig, trots att jag trodde det! :D Å andra sidan kanske du går miste om massa härlig telefonsex? ;)


:cool: De flesta flickor skulle inte drömma om att göra, det de drömmer om att göra. Men vissa vågar uppenbarligen;) Verkar som en dröm som gick i uppfyllelese;):love::love:

Det var det absolut...och dessutom har jag fått en fantastisk telesexpolare! :oops::cool::D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
inte för att jag blivit upptäckt (vad jag vet) men har runkat många ggr då jag snackat med tjejkompisar i telefon:oops::oops: men jag är nog lite smidigare än missSecret:D;);););)


Det har man ju gjort ett par gånger...! :D T.o.m. en lärarinnan från högstadiet....! :cool:
 
Toppen