Könshår

kille_70a

Aktiv medlem
Kön
Man
Började raka mej runt kuken när jag var 23 år. Det är 25 år sedan.
Numera rakar jag mej 2-3ggr i veckan.
Alltid slät och len
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var först i klassen tidigt i mellanstadiet så 11 borde jag varit. Första gången jag rakade mig var jag 18-19år i början av 80-talet. Det var långt innan man såg det i film eller på bild hade lästom någon som gjort det så då testade jag.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var rätt tidig var 10år blev 11 ett halvår senare. Började även runka i den åldern det blev några orgasmer utan sprut sperman kom något år senare. När man var yngre och runkade var det skönt men det att få orgasm var inte det viktigaste. Hade inget emot att jag var så tidig. Hade pratat med en del tjejer i klassen alla hade nästan hår på musen som de utryckte det, de flesta hade fått det i åttaårsåldern. Mensen kom några år senare, och brösten var lika intressanta för killar som för tjejerna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var rätt tidig var 10år blev 11 ett halvår senare. Började även runka i den åldern det blev några orgasmer utan sprut sperman kom något år senare. När man var yngre och runkade var det skönt men det att få orgasm var inte det viktigaste. Hade inget emot att jag var så tidig. Hade pratat med en del tjejer i klassen alla hade nästan hår på musen som de utryckte det, de flesta hade fått det i åttaårsåldern. Mensen kom några år senare, och brösten var lika intressanta för killar som för tjejerna.
Jag börjar visst bli för gammal och hänger inte med i tiden. Att unga mognar i allt tidigare ålder känner man till, men att tjejerna får könshår redan i 8-års ålder trodde jag inte. Runt 12-13 när jag var ung...
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag börjar visst bli för gammal och hänger inte med i tiden. Att unga mognar i allt tidigare ålder känner man till, men att tjejerna får könshår redan i 8-års ålder trodde jag inte. Runt 12-13 när jag var ung...
Var några i vår klass i sexan som hadde lite men vad jag kommer ihåg hadde inte nån i fyran eller femman .Vi killar kunde se in i deras omkädningsrum som låg i källaren på vår skola
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var några i vår klass i sexan som hadde lite men vad jag kommer ihåg hadde inte nån i fyran eller femman .Vi killar kunde se in i deras omkädningsrum som låg i källaren på vår skola
Jag började få mitt könshår när jag gick i sexan. Jag var nog först i min klass. Vi smög ibland på tjejerna efter gympan när de duschade/bytte om och det var en av tjejerna som utvecklat en mogen buske minns jag. Möjligen att några andra började få lite behåring, men minns bäst henne med busken..
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hadde en kompis som hadde mycket hår i femman och den var stor med men han var den enda som hadde i den klassen
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Rakade mej idag när jag haft kukring på så har gärna håret kommit i kläm så rakade det mesta men lämnade lite ovanför kuken
 
Toppen