Köpa Miss Softies!

Pussy_in_boots

Ny medlem
Kön
Man
Hejsvejs! Jag är en oskuld på 16 år som börjar bli desperat, så nu hade jag tänkt att beställa 5st miss softies :)

Men, eftersom jag bor hemma och inte vill att farsan eller morsan ska öppna paketet(Pinsamt!!) så vågar jag inte beställa.

Hur ska jag gå till väga? För jag är värkligen JÄTTE kåt och vet ej hur jag ska få mig en flickvänn(ge mig råd).

Rena toaletter!
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Beställ hem dem till en kompis. Om dina föräldrar inte öppnar din post så kan du ju beställa hem dem. Är bara ett vanligt vit kuvert, står inget på det.
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Det finns ett pack du beställer där du får med ett svarskuvert i kuvertet. Då lägger du bara pengar i kuvertet och skickar tillbaka med förbetalt porto. Enklare kan det inte bli :)
 

Pussy_in_boots

Ny medlem
Kön
Man
Okej! Hur lång tid tar det efter man beställt via sms tills det dyker upp i brevlådan? Och hur betalar jag dem 30 kronorna som ett 2pack kostar? :)

Rena toaletter!
 
L

Lastbryggan

Gäst
Dom skickas senast dagen efter det att du har beställt dom, sen har du dom i brevlådan dagen efter.
Du skickar bara ett sms med texten get softie till nr 72280 och får då omgående tillbaka ett sms med en kod som du skriver i fältet för Miss Softie (I sms-shoppen) Klicka på "Beställ" och där får du fylla ditt namn och adress. Enkelt va? Välkommen med din beställning och jag kan garantera dig att det är 100% anonymt.

//Mats - Lastbryggan
 

permanent

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Pussy_in_boots

Okej låter himla bra, men hur betalar jag...?

Rena toaletter!

Det komemr att dras från ditt mobil konto om du har abonneman eller från ditt kontantkort om du har ett sånt. Precis som om du skulle köpa en ringsingnal.

Pigg och rask runka task
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by andersw

Till er som testat Miss Softie, hur känns dom? Dyr variant av runkning eller bör man testa?

Det är mycket bättre än att runka! Jag försöker alltid se till att ha ett par på lager:)
Jag använder inte softie varje gång, kanske var tredje eller fjärde så dom räcker ganska länge för min del.
 

1986

Medlem
Kön
Man
Det är ju inte så svårt... Miss softie är ju egentligen två påsar som sitter ihop med varandra, häll i vatten i båda påsarna till strecken, snurra ihop den bit som är kvar o slå en knut, försök o få den hård för den blir uttöjd efter en stund så sladdrig blir den iaf. Sen är det bara o kleta på med glidmedel eller vad man nu har o köra! ;)... Själv använder jag olivolja om jag har brist på glidmedlet:)
 
Toppen