Kan inte låta bli baksaker

ManyaNovio

Välbekant medlem
Att skaffa fler baksaker.

Någon annan som lider av samma sak.

Inte bara baksaker utan toys i allmänhet.
Nya saker prova, en del funkar en del inte.


Får väl lägga in vad jag har hör i detta ämne när jag kan inventera.

Var gör man av dem man inte använder? Göra rent ordentligt och sälja?

Frun vägrar numera hämta mina paket.

Manya
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Håller med jm.
Det som jag inte har använt på länge, slängs...
Hade dock en superskön dildo som slängdes utan att jag egentligen ville...
Det ångrade jag länge efteråt...
Köpte en liknande men det blev aldrig samma känsla...:cry:
 

Tomas

Medlem
Kön
Man
Slänger om saker gör jag om de går sönder men använder man antibakteriell sexleksaksrengöring så kan man ju vara säker på att bakterier dör, så varför slänga dem. Finns massor av rengöringssprayer att köpa.

Men ang baksaker vilket jag inte kan påstå att jag är en "flitig" användare av MEN såklart har man testat lite smått och gott men aldrig upplevt något sådär "action" så nu senast köpte jag en vibrator som skjuter ut sig hehe. Det var mer min grej! :) Rörelsen i sig var sjukt stimulerande. Kan varmt rekommendera denna och så har den fjärrkontroll vilket gör det MYCKET enklare! Köptes här Thrusting & Vibrating Butt Plug Denna får jag hålla kvar i ett tag :)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Slänger om saker gör jag om de går sönder men använder man antibakteriell sexleksaksrengöring så kan man ju vara säker på att bakterier dör, så varför slänga dem. Finns massor av rengöringssprayer att köpa.

Men ang baksaker vilket jag inte kan påstå att jag är en "flitig" användare av MEN såklart har man testat lite smått och gott men aldrig upplevt något sådär "action" så nu senast köpte jag en vibrator som skjuter ut sig hehe. Det var mer min grej! :) Rörelsen i sig var sjukt stimulerande. Kan varmt rekommendera denna och så har den fjärrkontroll vilket gör det MYCKET enklare! Köptes här Thrusting & Vibrating Butt Plug Denna får jag hålla kvar i ett tag :)

Den leksaken ser väldigt trevlig ut, jag antar att den går upp och ner?? Jag och min fru ska slänga våra gamla leksaker och köpa nya, vi behöver mer utmaningar helt enkelt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Slänger om saker gör jag om de går sönder men använder man antibakteriell sexleksaksrengöring så kan man ju vara säker på att bakterier dör, så varför slänga dem. Finns massor av rengöringssprayer att köpa.

Men ang baksaker vilket jag inte kan påstå att jag är en "flitig" användare av MEN såklart har man testat lite smått och gott men aldrig upplevt något sådär "action" så nu senast köpte jag en vibrator som skjuter ut sig hehe. Det var mer min grej! :) Rörelsen i sig var sjukt stimulerande. Kan varmt rekommendera denna och så har den fjärrkontroll vilket gör det MYCKET enklare! Köptes här Thrusting & Vibrating Butt Plug Denna får jag hålla kvar i ett tag :)

Det är väl mer om det börjar bli repor och "sprickor" i leksakerna som de byts ut. Är ju lätt det samlas bakterier i små repor även om man är noggrann.

Den där buttpluggen måste jag köpa! Älskar nya leksaker som kan erbjuda nya upplevelser.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Elektrosex-nörd som man är så har jag en hel del sådana saker. Fick hem senaste idag, en ”Habanero” från Electrastim. Det är en prostatastimulator modell större med vinklade kontakter så att man kan sitta ner med den i sig. Tänkte testa den påväg från jobbet någon dag. Och så har jag deras strömkälla ”Axis”. Kan nog bli trevlig njutning i bilen där man kan sitta med strömmen på och kuken ute i det fria och läcka försats i lugn och ro hela vägen hem.

Habanero:
https://www.electrastim.com/collect...one-fusion-habanero-electro-prostate-massager

Axis:
https://www.electrastim.com/collect.../products/electrastim-axis-electro-stimulator
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Ingen grund at slänga gamla leksaker.. gi dom till mig istället, jag struntar i om dom är använda, så länge dom är tvättad..
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med jm.
Det som jag inte har använt på länge, slängs...
Hade dock en superskön dildo som slängdes utan att jag egentligen ville...
Det ångrade jag länge efteråt...
Köpte en liknande men det blev aldrig samma känsla...:cry:

Jag slängde en gång et gäng med dildos, men saknade dom direkt nästa gång jag hadde självhelg.. hehe så fik köpa nya
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Att skaffa fler baksaker.

Någon annan som lider av samma sak.

Inte bara baksaker utan toys i allmänhet.
Nya saker prova, en del funkar en del inte.


Får väl lägga in vad jag har hör i detta ämne när jag kan inventera.

Var gör man av dem man inte använder? Göra rent ordentligt och sälja?

Frun vägrar numera hämta mina paket.

Manya
Här har du en som gillar att köpa leksaker. Det blir mest svarta dildos då det är min fetisch. De blir större och av högre kvalitet för varje gång. Hankey Toys blir det nu för tiden då de har ett enormt utbud och väldigt bra grejer. Problemet är att de är sjukt dyra men värda sina pengar:love:
Slänger gör jag när de inte används eller går sönder. Skulle vara roligt och se när de sorterar på återvinningen :LOL:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Här har du en som gillar att köpa leksaker. Det blir mest svarta dildos då det är min fetisch. De blir större och av högre kvalitet för varje gång. Hankey Toys blir det nu för tiden då de har ett enormt utbud och väldigt bra grejer. Problemet är att de är sjukt dyra men värda sina pengar:love:
Slänger gör jag när de inte används eller går sönder. Skulle vara roligt och se när de sorterar på återvinningen :LOL:
Hankey Toys är spännande. Vill ha dildos som är naturliga. Silicon mjuka är det som funkar när jag går upp i storlek. Mindre risk för skada sig. 5 cm just nu. Sakta uppåt.
Men är sjukt nördig när det gäller stora dildos. Även om jag vet att jag inte kommer kunna ta dem på ett bra tag så letar jag 8 cm uppåt mjuk naturlig dildo. Inga monster eller dragons och sånt…
Manya
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hankey Toys är spännande. Vill ha dildos som är naturliga. Silicon mjuka är det som funkar när jag går upp i storlek. Mindre risk för skada sig. 5 cm just nu. Sakta uppåt.
Men är sjukt nördig när det gäller stora dildos. Även om jag vet att jag inte kommer kunna ta dem på ett bra tag så letar jag 8 cm uppåt mjuk naturlig dildo. Inga monster eller dragons och sånt…
Manya
Ja, de ska se ut som riktiga kukar. :love: Den som jag tar nu "lätt" är 7 cm i diameter, Big Daddy M, den rider jag flera ggr i veckan hela vägen och riktigt njuter av och det kommer försats hela tiden. Jag har även en , Lampwick XXXL 8,5 cm :oops:, som jag kan ta en bit men inte hela vägen ännu. Ingen risk för skada så länge man njuter och tar det lite varligt.
Här är min hjälte som kan ta den dildon som en man:
https://xhamster.com/videos/hankey-s-toys-lampwick-duo-lampwick-xxxl-and-uncut-4xl-xhArtgB
Har onanerat många ggr till det klippet och vill så gärna ta den som han gör:love:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Ja, de ska se ut som riktiga kukar. :love: Den som jag tar nu "lätt" är 7 cm i diameter, Big Daddy M, den rider jag flera ggr i veckan hela vägen och riktigt njuter av och det kommer försats hela tiden. Jag har även en , Lampwick XXXL 8,5 cm :oops:, som jag kan ta en bit men inte hela vägen ännu. Ingen risk för skada så länge man njuter och tar det lite varligt.
Här är min hjälte som kan ta den dildon som en man:
https://xhamster.com/videos/hankey-s-toys-lampwick-duo-lampwick-xxxl-and-uncut-4xl-xhArtgB
Har onanerat många ggr till det klippet och vill så gärna ta den som han gör:love:
Fullpumpad med poppers är inget omöjligt
 
Toppen