Karina på Facebook

D

Deleted member 68599

Gäst
Det började hemma vid datorn en kväll i början av året. Jag öppnade mejlen och där fanns ett meddelande: ”Hej, Karina A vill bli vän med dig på Facebook”.
Först undrade jag vem denna Karina var, men så kom jag ihåg. Vi hade jobbat tillsammans en sommar för ett tiotal år sedan. Jag mindes henne som en trevlig och glad tjej som nu borde vara i 45-årsåldern. Att hon dessutom var förbaskat snygg och inte tackade nej till en påsättning i samband med sommarens traditionella firmafest var också något jag mindes med glädje.

Jag accepterade givetvis hennes förfrågan, och skrev ett meddelande där jag förklarade jag att det var jättekul att hon hörde av sig. Men också att jag egentligen inte är så mycket för det där med kontakter via nätet utan föredrar en mer nära och personlig kontakt. Jag skickade också med mitt mobilnummer.

Redan samma kväll ringde hon och det var samma gamla Karina som för tio år sedan. Vi snackade i nästan två timmar och det slutade med att vi bestämde att träffas.

Nisse är hos sin pappa i Stockholm så jag är ensam hemma. Du kan väl komma ner till Göteborg i helgen, föreslog Karina. Och så blev det.

Nybadad, fräsch och utrustad med en rejäl bukett rosor och en flaska vin ringde jag på hos Karina vid tretiden på lördagseftermiddagen. Men att det hade gått tio år sedan vi senast sågs kunde man inte tro. Hon var fotfarande en rasande grann kvinna, med ljust kortklippt hår och en ljusgrön, lagom urringad topp som framhävde ett par välformade bröst. Och samma härliga leende och sugande blå ögon som jag så väl kom ihåg.

NDgwMS40NzkuNDc5LjIzMjM5LjAuMTE0MTQuMC4wLjAuMC4wLjA%E2%80%9D
Karina satte rosorna i vatten och korkade upp vinet. Och så blev det ännu mera prat, i ett par timmar. Jag fick veta att hon fortfarande var singel och att Nisse, den nu 15-årige sonen, tillbringade minst en helg i månaden hos sin pappa. Då hände det att Karina gick ut och roade sig med någon tjejkompis, och visst hände det ibland att någon fick följa med henne hem. Men den rätte hade ännu inte dykt upp.

Det är väl ingen brådska med det, sa jag. Du har väl all tid i världen på att hitta rätt karl. Du är fortfarande en mycket attraktiv och härlig kvinna.

Tack för den. Och du vet fortfarande hur du ska lägga upp taktiken för att få en flicka i säng. För det är väl så du har tänkt, med rosor, vin och komplimanger, sa Karina med ett fräckt leende.

Att hon var en frispråkig och öppenhjärtig kvinna det visste jag sen tidigare. Men nu fick jag en klar känsla av att det var ganska så fritt fram, och det hade jag absolut inget emot. Jag började verkligen se fram mot en helnatt i Karinas dubbelsäng.

Varför tog du kontakt med mig på Facebook? frågade jag när vi satt mitt emot varandra med varsin kaffe och konjak.

När ditt namn dök upp på skärmen kom jag ihåg hur det var för tio år sedan. Den där kvällen när vi hade avslutningsfest för en av tjejerna på kontoret.

Jodå, det kom jag också ihåg. Den kvällen slutade hemma i Karinas lilla etta där vi knullade som vildkaniner en hel natt. Och nu satt vi här, tio år senare, och såg fram mot en repris.

Nej, det glömmer jag aldrig. Och ju mer jag tänker på det ju kåtare blir jag på dig, sa jag och fångade hennes blick.

Karinas klarblå ögon glänste i eftermiddagssolen som föll in genom vardagsrumsfönstret. Jag drog henne intill mig och kysste henne hett och intensivt.
Karina har nog aldrig tillhört den svårflirtade typen. Hon besvarade kyssen och körde in sin tunga i min mun. Jag kände instinktivt att det var fritt fram, och den chansen skulle inte få gå mig ur händerna.

Jag körde upp handen under toppen och kramade det fasta och sköna bröstet. Någon behå hade hon inte, och det hade varit helt onödigt. Till och med en brådmogen fjortis hade blivit grön av avund över Karinas ljuvliga tuttar. Lagom stora, fasta och med ett par hårda eggande bröstvårtor, som gjorda för en man att suga på och njuta av.

Jag kände Karinas händer mot mitt underliv. Hon drog raskt ner blixtlåset och lirkade fram min stenhårda kuk. Och precis som förra gången vi var tillsammans gled hon ner på knä framför mig och slukade den hårda staken mellan sina läppar.

Lägg dig på rygg. Du ska få komma in i mig sen, men nu vill jag suga din underbara kuk, sa hon och pressade ner mig i soffan.

I erigerat tillstånd är min kuk närmare 25 centimeter lång. Ett ganska rejält organ, om jag får säga det själv, men det var inget hinder för Karina. Jag sneglade ner och såg att kuken försvann in i hennes mun, allt medan hon sög och masserade ollonet med sin tunga.

Hon höll på i flera minuter, och till sist kunde jag inte hålla mig längre.

Nej, Karina. Det går för mig! Du får inte! Jag vill komma i din fitta!
Men de protesterna brydde hon sig inte om. Istället sög hon allt mer intensivt och till slut sprutade jag min varma sperma in i hennes mun. Då drog hon sig tillbaka med ett leende.
Du minns väl? SOS. Sug och svälj, som vi sa förr när vi hade missat p-pillret och inte ville bli med barn.

Den blonda skönheten reste sig upp och drog av sig kläderna. Den ljusgröna toppen for all världens väg liksom långbyxor och de fräcka stringtrosorna. Så stod hon där framför mig, helt naken och exponerade de fasta brösten och det håriga könet. Den svarta busken glänste av fittsaft där hon stod med lätt särade ben.

Tycker du om det du ser? Jag vill att du ska tycka om det, sa hon med ett illmarigt leende.

Jag älskar det. Jag älskar din härliga kropp. Du gör mig så jävla kåt, Karina, sa jag och fick snabbt av mig alla kläderna.

Trots att det bara var några minuter sedan Karina gett mig en rejäl avsugning, började kuken åter att resa sig i all sin prakt. Fullt redo för att bestiga den 46-åriga tonårsmamman framför mig. Och det hade hon heller inget emot.

Ser man på. Han börjar visst piggna till igen. Men han vet väl att det ska vankas godsaker, sa Karina och tog ett mjukt grepp runt kuken, böjde sig ner och kysste ollonet mycket varsamt.

Hon la sig ner på rygg och särade villigt på benen. Nu hade jag fri insyn till hennes allra heligaste. Jag kröp ner mellan hennes lår och började slicka de svullna blygdläpparna. Sedan in med långfingret och letade reda på den känsligaste punkten i fittans främre del. Svaret lät inte vänta på sig.

Oooohhhh! Aaaahhhh! Gud, vad gör du? Berra kom in i mig med din kuk! skrek hon så det säkert hördes i hela huset.

Men än skulle hon få vänta lite. Vi låg bredvid varandra och kramades intensivt och hett. Våra kåtsvettiga kroppar var så nära varandra som det bara gick. Karina kastade med huvudet bakåt och skrek rakt ut. Jag svarade med att ge henne ett rejält sugmärke på halsen.

Men nu var det dags för Karina att bli bestigen. Jag vände henne på rygg och tog ett stadigt tag om hennes vrister. Böjde hennes ben så de vilade på mina axlar. Och sedan rakt in med kuken i den fuktiga och välkomnande fittan.

Jag hoppades verkligen att Karina inte hade ändrat smak för det sexuella. För tio år sedan skulle det vara hårda tag i sängen, rent ut sagt ett rejält råknull. Men det hade hon inte.

Härligt Berra! Du vet vad jag vill ha! Kom nu och ge mig ett ordentligt skjut! Jag har inte fått kuk på en månad, och nu måste jag ha din bamse i mig.

Det här var en fantastisk upplevelse som jag inte hade räknat med när jag satt hemma vid datorn ett par dagar tidigare. Men nu låg hon här under mig, samma sköna och vrålkåta Karina som förr.

Jag pumpade på som en galning och fyllde hennes plaskvåta fitta med min hårda stake. Karina besvarade mina stötar med intensiva motjuck.

Det slog gnistor för mina ögon och för en sekund trodde jag att jag skulle dö i en stroke eller nåt liknande. Men så kom den förlösande utlösningen och jag tömde min säd djupt inne i Karinas underliv.

Vi somnade tillsammans och vaknade inte förrän fram på förmiddagen. Men det blev ett par dagar och nätter till i Göteborg. Jag kom inte tillbaka till jobbet förrän på tisdagen, men det är en annan historia.
 
Toppen