Kikade på en man som runkade i sin bil

krukkaktus

Medlem
Kön
Man
Va på parkeringsplats där jag visste att saker kunde hända. Strök runt lite, både nervös men kåt. Fick syn på en bil från sidan där en äldre man runkade sin kuk skönt. Jag blev som förtenad av ännu mer nervositet och kåthet men vågade inte gå fram. Visste inte vad jag skulle göra men kunde inte sluta titta. Det va inte allt för nära men jag såg att han hade skönt. Tog mig lite närmare för se bättre, underbart men fortfarande inte så nära, kanske några meter bort
Has bildörr va över och jag misstänker att han ville bli sedd. Jag smekte min kuk utan för byxorna innan jag tog fram min kuk i den friska sommarluften och smekte min kåtan svullna kuk som nu har börjat rinner lite försats. Plötsligt dök en annan man upp runt 30 års ålderna och frågade om vi skulle hjälpa varnarnda att spruta våra kukar..vi smekte och runkade varandras kukar samtidigt som vi lite då och då kastade en blick på mannen i bilen som smekte sin kuk så skönt. Både jag och den andra killen kom rätt fort i en kraftig stök och sperman från fåra kukar sprutade ut i gräset. Vi tackade varandra för en skön stund och skildes åt nöjda. Men jag tänkter ibland tillbaka på om jag istället hade tagit modet till mig och gått upp till mannen i bilen och fråga om vi kanske ha det skönt tillsammans. Sitta och runka våra kukar ihop, jag 29 år och gubben bilen gissningsvis en bit efter pansion. Kunde blivit en skön stund som ung och kåt och där vi retar upp varandra långsamt till vi tillslut inte kan hålla oss och vi båda sprutar skönt ihop. Hör av dig om du där ute skulle vilja göra något sådant tillsammans utomhus på någon fin plats.
Ha det fint och får önska sköna runk till alla. Och hoppas kan ses ute i det fria och kanske har en trevlig stund
 
Last edited:

krukkaktus

Medlem
Kön
Man
Hur kändes och skillde dom två tillfällena. Hur va det att bli sedd kontra stå och se på någon annan som njuter? Vilka sammanhang hänge dessa 2 i
 
Toppen