Killar i string

Kön
Man
Heimat:

Kör på för tusan....var öppna och ta reda på vad ni båda gillar. Se om det finns fler ting ni båda delar intresse i.

Lycka till


To heaven and back again
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte själv prövat string trosor, men kan tänka mig att det kan vara OK med et par sting trosor. Tjejer har bättre kontoll med val av material när det gäller kläder( nylon & andra sköna klädes materialer)en del killar älskar att klä opp sig i dam underkläder:D:p

Kåt runkare
 

psno

Ny medlem
Kön
Man
I husets gemensamma tvättstuga e de många som bara låter tvättkorgarna stå framme eftersom de e ett litet samhälle o alla litar på varandra, så jag brukar ofta "låna" stringisar där nere. Skäms lite för det men ingen har upptäckt mej. Lägger alltid tillbaka dom sen.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Är string trosorna använda:sleep::)
Originally posted by psno

I husets gemensamma tvättstuga e de många som bara låter tvättkorgarna stå framme eftersom de e ett litet samhälle o alla litar på varandra, så jag brukar ofta "låna" stringisar där nere. Skäms lite för det men ingen har upptäckt mej. Lägger alltid tillbaka dom sen.

Kåt runkare
 

psne

Ny medlem
Kön
Man
ibland, ibland inte

Originally posted by Wankie

Är string trosorna använda:sleep::)
Originally posted by psno

I husets gemensamma tvättstuga e de många som bara låter tvättkorgarna stå framme eftersom de e ett litet samhälle o alla litar på varandra, så jag brukar ofta "låna" stringisar där nere. Skäms lite för det men ingen har upptäckt mej. Lägger alltid tillbaka dom sen.

Kåt runkare
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
psne!, kan du nte gå och köpa string trosorna istället för att låna dom:sleep: Måste vare en del enklare att köpa då har du dem för alltid:):p

Kåt runkare
 

mr_A

Ny medlem
Kön
Man
Hej
Måste säga att jag är en kille som gillar att använda stringkalsonger. Fast jag undrar bara varför alla tycker det är bögigt liksom. Jag menar det är ju accepterat att tjejer använder string, så varför får inte vi killar göra det.
 
Toppen