Trosgalen
Aktiv medlem
- Kön
- Man
---------------------Jag är en uppenbarligenriktigt primitiv och ofräsch person - kissar i duschen då och då - både för att jag är kissnödig och för att jag njuter av det, fysiskt och sexuellt!
För övrigt vill jag passa på att klämma in en kommentar här att jag inte riktigt känner igen mitt Onanera.se - i tråd efter tråd ser jag rejäla fördömanden av andras tankar, drömmar och åsikter! Djupt tragiskt tycker jag, som har njutit så mycket av att få ta del av er, om än på distans. Jag har full förståelse för att man inte kan dela allas "fetischer" - men därifrån till att uttala sig negativt och födömande anser jag personligen steget vara väldigt långt.......
Heja! Misswet! Eller miss vett kanske!
Ja jag håller med dig om att det är sänkande för ett forum om det fins nån som bara dissar, har sagt det förut men bara fått till svar att "jag har väll rätt att tycka vad jag vill" men den rätten gäller tydligen bara de dissande själva och upphör att gälla när nån annan tycker nått!
Nej leta upp trådar som faller er i smaken i stället och bidra där med ett trevligt inlägg i stället så blir det bara trevligare och trvligare här och fler kommer att ansluta till oss!
Hmm visserligen lät det som jag "dissade" nu men det var faktiskt en "hissning" av Misswet:s inlägg *L*
Så till ämnet, Ja det har hänt att jag gjort det, och både av nödvändighet eller för att det varit så skönt!
Hihi Du råkar inte ha gjort det utanför duschen och iförd trosor va missW?
Kram till er alla som "gör" detta forum och inte sänker det!
/TG