Knulla bara för att vara snäll?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Är det någon som knullat bara för att vara snäll och inte göra den andra ledsen fast man inte vill?

Jag har inte gjort det själv men varit nära ett par gånger.

Hur känns det? Ångrar ni er efteråt eller känns det bra att ha gjort den andra glad? Känner ni er utnyttjade eller att ni gjort en god gärning? Måste ni övertalas eller går ni med på det för "husfridens skull"?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har någon gång hamnat i situationen att det känts som om det var försent att säga nej. Hade bla träffat en kille ett tag, hade väl mer eller mindre kommit fram till att han egentligen inte var något för mig, men så hamnade vi i säng i alla fall. Och det var först när vi fått av oss kläderna som jag var helt säker på att jag INTE ville ha sex med honom, men det kändes helt fel att kläcka ur sig det då. Så jag hade, oengagerat, sex med honom...

Kände efteråt att jag borde satt stopp för det tidigare, att kille dessutom sa att han älskade mig när han klev upp ur sängen gjorde inte att det dåliga samvetet gnagde mindre! Men utnyttjad kände inte jag mig, kände närmast som om jag lurat honom att tro att det var mer mellan oss än vad det egentligen var.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Det där beror jue ifs lite på situationen...

I ett långvarit förhållande tycker jag nog att man kan ha sex även om man inte riktigt vill, bara för att vara lite snäll mot sin kåta partner. ;)

Man vet jue själv hur det är att vara kåt och inte få någe :p

Men om det där emot är ett tillfälligt förhållande eller ett one night stand så skulle jag nog säga nej direkt när jag känner att det är fel....


Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en snäll kille.. och kräver inte mycket övertalning innan jag får upp humöret i vilket fall.

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 

joakims6

Ny medlem
Kön
Man
Det har man väl gjort en del gånger....:p.
Det är bara bita ihop och njuta i fulla drag.. lusten brukar komma
ändå till slut.

jag är en snäll kille ;)
 
Toppen