Koala Swimwear’s ”Tear Drop Ultra Ass Spark”

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Fick hem ytterligare en ny leksak igår:
https://www.koalaswim.com/tear-drop-ultra-ass-spark?amp=1

Detta är som en penisring och en något längre analplugg som sitter ihop. Ringen är 45mm i diameter och pluggen ungefär 43mm.
Hade med mig den till jobbet idag. När jag skulle åka hem så bytte jag om, gick in på toaletten och fick ringen om kuk och pung och lät pluggen glida in m.h.a. lite saliv. Sen tog jag på mig jackan och gick ut till bilen. På väg dit kände jag hur pluggen kom åt prostatan med lätta tryck allt eftersom jag gick.
När jag satte mig i bilen var kuken redan hård och längtade ut i det fria. Men jag väntade, åkte med färjan till fastlandet och körde sedan vägen upp genom Amhult och Torslanda. Jag satt och gungade fram och tillbaka i sätet och lät pluggen massera prostatan ömsom mjukt ömsom hårt. Och varje gång jag körde över ett farthinder eller annan ojämnhet på vägen så kittlade det till i mig.
När jag kommit till Björlanda så knäppte jag upp och drog ner byxor och kalsonger till knäna. Kuken for ut som en kanonkula och var verkligen stenhård! Innanför förhuden låg en sjö med försats som fylldes på allt eftersom massagen fortsatte. Jag omväxlande gungade och hoppade i sätet så pluggen kunde komma åt att massera ett större område. Kuken svarade direkt på varje stöt genom att hårdna till och släppa ifrån sig försats. Jag drog tillbaka förhuden och blottade mitt stenhårda, högblanka ollon. Lät försatsen rinna ner i handen så jag kunde slicka i mig den. Det var så gudomligt skönt! Bättre resa hem än på länge!
Plötsligt blev det stopp vid en rondell framför mig så jag fick bromsa in lite hårt, då åkte pluggen emot prostatan med en hård stöt, jag flämtade till och började le av välbehag och kände hur kuken snabbt växte till sig och började pulsera. Sedan började jag känna något blött på ena benet. När jag han titta ner såg jag att stöten fått mig att komma hands free och kuken hade sprutat en rejäl sats på byxbenet och över sätet. Det var så häftigt och skönt. Resten av vägen hem satt jag med ett stort leende på läpparna.
Pluggen fortsatte sin massage medans jag parkerade, städade av sätet och gick hem. Fick bort pluggen, tvättade av och stoppade ner den i lunchpåsen. Den ska med till jobbet igen alltså!

Detta är ju lätt ett av mina absolut bästa köp vad gäller sexleksaker! Finns inget allvarligt att klaga på. Det enda jag känner hade kunnat vara bättre är att själva ”ring”-delen gärna fått vara vinklad mer lodrät för då hade den suttit ännu skönare runt kuken. Ska se om jag kan fixa till det på jobbet imorgon. Så kanske det kan bli ännu en superskön åktur hem.
 
Toppen