kollegans dotter

kulpåsen

Ny medlem
Kön
Man
Detta hände häromdan...det mest pinsamma jag varit med om.
Var på stan i finvädret och handlande lite kläder på rean. På väg till bilen
passerade en kvinna i typ 30 årsåldern med hyfsat stora bröst, noterade
att hon inte hade någon BH på sig för att brösten guppade ganska mycket
under toppen. Kunde inte låta bli och stirra lite extra och fick givetis en liten svullnad i jeansen. Strax efter möter jag en kvinnlig kollega på stan och hon har dottern med sig. Kollegan som är drygt 40 brukar ofta stanna till och prata med mig på jobbet...vet ej om hon bara tycker jag är trevlig eller om hon tycker mer...
I alla fall så stannar hon till och börjar prata om allt möjligt, typ vad som hänt under semestern. Hade helst bara viljat gå vidare p.g.a. omständigheterna.
Upptäcker efter ett tag att hennes dotter kikar ner lite då och då mot min bula.
Vad ska jag göra tänkte jag...så jag stoppar händerna i fickan och försöker rätta till mitt lilla problem. Tyvärr blev bara allt värre, jeansen jag hade på mig har en gylf som åker upp lite då och då om man slarvar när man stänger den.
Självklart åker den upp och där står jag med halvstånd och öppen gylf. Dottern tittar nu ännu intensivare ner mot min gren. Försöker nu så diskret som möjligt dra upp gylfen igen och tänka på annat men det är försent...får fullt stånd. Dottern tittar nu växelvis i mot mina ögon och ler lite och sen ner mot mitt stånd medans mamman bara pratar på och inte märker något. Känner att jag är ganska röd i ansiktet (tur att man har lite solbränna...) och har svårt att följa samtalet. När vi väl skiljs åt känner jag att jag knappt vet vad som sades sista minuten. Vänder mig om för att se om dottern säger något till morsan och ser att även hon vänder sig om och flinar mot mig...nu var det försent, satsen kommer i byxan och det blir en stor våt fläck fram...
Fy fan vad jag skämdes (inte för fläcken det var faktiskt jävligt skönt) efteråt.
Tänk om hon berättar för morsan...blir pinsamt på måndag när hon kommer från semestern. Kanske ska vara ledig....
 

kulpåsen

Ny medlem
Kön
Man
Jag är snart 30 och hon i senare tonåren gissar jag.
Fan vad jobbigt, bara hoppas hon inte berättar för morsan.
Vet ju ej hur det kan uppfattas...
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
komma utan stimulans.. dedär e ju värre än american pie xD

Det är LIVET...... som ger den möjligheten att kunna få orgasm utan att röra organet........ spänningen i sig gör allt jobbet..... och den utlösningen är en av de godaste man kan få..........
 

ung blatte

Ny medlem
Kön
Man
sanningsinnehåll i denna berättelse är lika med noll. Tror absolut inte att det har hänt men ok..du har delat en fantasi du har med oss. Det kan man tacka för:cool:
 
Toppen