komma för tidigt

duck

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Va tycker ni tjejer om att killen kommer för tidigt? Själv tycker ja att det är ju så himmla skönt att ha sex med en kvinna så det är ju välldans svårt att hålla sig länge ibland, men å andra sidan så kan man ju hålla på längre efter att det sprutat :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi är förstående varelser! Dessutom verkar du vara en ovanl kille ifall du vill hålla på länge eft sprutet! Härligt! Killen blir ofta helt apatisk eft han har fått spruta... Tror inte dina tjejer skulle klaga om du ägnar dem tid eft ditt sprut!
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Naja, minst till bodda har kommit. Det är ju självklart. Annars skulle man bättre onanerar. Sex är någonting mar har tillsammans. Finns dock dom som har inte fattad det än...
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag tycker samma som duck och jag kan göra samma att köra på efter jag har kommit :p
 
G

Göran67

Gäst
Det jobbiga är ju när man är så jävla kåt och sugen så att man blir helt galen vid själva penetrationen av en sexig, upphetsad och underbar kvinna. Speciellt nör hon börjar njuta av akten och smeka sig själv, bara den synen gör mig helt vansinnig av kåthet. Blir svårt att hålla sig just då. Fast med träning så funkar allt. även om det är så skönt att komma tillsammans med en kvinna som blir så kåt av att känna tempot öka och orgasmen rycka i hela kroppen.

För det går ju faktiskt att vila och köra igen...
:p:p
 
Toppen