Kommer för fort

skojoj

Ny medlem
Kön
Man
hej, kanske inte har med onnani att göra men ja behöver verkligen hjälp.
Jag blev av med oskulden för nån vecka sen:) men ja kommer jätte snabbt=/ finns de nått man kan göra för att dröja ut på de, känns pinssamt å komam så fort varje gång ja har sex med min tjej...

/ På en liten allmän begäran flyttas detta till sex&samlevnad
// Flow242
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Det har pratats en hel del om det här förut på forumet, men jag ska svara dig ändå.

För mig fungerade start-stopp tekniken ypperligt. Den går ut på att du slutar när du känner att det är nära, sen väntar du ett tag och startar igen. När du och din tjej har tröttnat (efter att du stannat kanske 5 gånger eller så) så får du komma. Sen fortsätter ni att göra så varje gång ni har sex.
Förvänta dig inga mirakelresultat på en gång, men det fungerar. Det tog mig kanske ett år innan jag kunde genomföra ett samlag helt utan pauser, men det är det värt :)

Sen rekommenderas att du försöker slappna av i kuken under tiden ni har sex, för du kommer snabbare om du spänner den.

Och till sist vill jag säga att det inte är något att skämmas för. Det finns många killar i samma sits som du, och du kan "kompensera" din tjej genom långa förspel, oralsex, petting etc, om du vill :)

Lycka till
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
TAck för svaret:)
men tycke rinet tjjen de e värdelöst om man slutar mitt i flera gånger?
Nej du gör ju det för eran skull, så att det sköna kan vara längre;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Glidmedel hjälper... det minskar friktionen. Särskilt om hon är trång kan det bli alldeles för skönt utan det... Pröva, du kommer att hålla längre! ;)

Lycka till!
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Har jag inte runkar på ca 3 dagar så tar det typ 30 sekunder sen är det roliga slut. Jag kan tekniken för att hålla mig men skiten :D vill bara ut liksom. Och kuken är känslig som bara den och den vill få ut allt så fort det bara går. Problemet är att det är skitsvårt att hålla sig. :oops:
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Pröva att spänna och slappna av i musklerna därnere 30ggr ett par gånger om dagen.
Inom en vecka kommer du att kunna kontrollera din utlösning mycket bättre.
Faktiskt så blir det ännu skönare när man pressar tillbaka orgasmen ett par gånger och sedan låter den explodera. Det är nästan som o de slås ihop till en enda stor en till slut.
Testa.
 

_maz_

Ny medlem
Kön
Man
Det har pratats en hel del om det här förut på forumet, men jag ska svara dig ändå.

För mig fungerade start-stopp tekniken ypperligt. Den går ut på att du slutar när du känner att det är nära, sen väntar du ett tag och startar igen. När du och din tjej har tröttnat (efter att du stannat kanske 5 gånger eller så) så får du komma. Sen fortsätter ni att göra så varje gång ni har sex.
Förvänta dig inga mirakelresultat på en gång, men det fungerar. Det tog mig kanske ett år innan jag kunde genomföra ett samlag helt utan pauser, men det är det värt :)

Sen rekommenderas att du försöker slappna av i kuken under tiden ni har sex, för du kommer snabbare om du spänner den.

Och till sist vill jag säga att det inte är något att skämmas för. Det finns många killar i samma sits som du, och du kan "kompensera" din tjej genom långa förspel, oralsex, petting etc, om du vill :)

Lycka till




Efter det året av start och stop tekniken har du behövt ta upp den igen??? bara en fråga!!! håller på att utvekla den!!! hehe
 
Toppen