Kompisens Pappa

D

Deleted member 68599

Gäst
Jag och min kompis Elin gick hem till henne efter skolan för att göra läxor. Vi var båda 17 år och gick andra året på gymnasiet.
Hennes pappa var hemma och lagade mat. Jag hade alltid tyckt att han var snygg för sin ålder, han var ju ändå 43 år och jag hade fantiserat om honom ett par gånger när jag onanerade.
Jag tänkte inte mer på det. Jag och Elin satte oss direkt med läxorna.
Efter ett tag kom hennes pappa in och sa att det var mat. Vi satte oss vid bordet och började äta. Jag kände att min fot råkade nudda Stefan, som hennes pappa hette. Bara det gjorde mig upphetsad. Han verkade inte ens regera.
Stefan började prata med Elin
– Jag vill att du ska vara barnvakt åt dina småsyskon på imorgon, Elin. Jag ska åka och fiska med några arbetskamrater.
– Men pappa?! Jag ska ju till mamma då.
– Ja, justja! Vem ska då vara barnvakt?
– JAG! Hörde jag mig själv säga utan att tänka mig för.
– Ja, men vill du det? Det skulle ha varit perfekt! Utbrast Stefan.
Efter maten skulle jag gå hem. Sa hejdå till Elin och gav henne en kram. När jag öppnade ytterdörren hörde jag stefan skrika från köket.
– Vi ses imorgon då, går det bra om du är här till 4?
– Ja då, det går bra sa jag.
Medans jag gick hem funderade jag över varför jag erbjudit mig till att vara barnvakt. Jag gillade ju inte ens barn.

Idag var det fredag och jag skulle vara barnvakt.
Klockan var 3 och jag hade en timme på mig att fixa mig inför kvällen. Jag ställde mig i duschen och började fantisera om mig och Stefan tillsammans. Jag började onanera och tänkte på hur hans kuk var, hans kropp och hur det skulle kännas om han rörde vid mig. Jag kom ganska fort. Jag sminkade mig det sexigaste jag kunde och sprutade även på mig drygt med parfym. Jag kände mig sexig.
När jag kom hem till Stefan så kom han precis ut ur duschen i bara kallingar. Jag kände hur det pirrade till i fittan. Jag kände även att han flirtade med mig, men jag kan ha inbillat mig.
Elin hade två småsyskon, en lillebror på 2 år och en syster på 4 år.
Stefan vinkade hejdå till mig och barnen och försvann ut ur dörren.
Kvällen gick så sakta och jag hade tur för barnen var lugna och somnade ganska fort. Jag fick ganska tråkigt och jag slog på tvn, kollade på någon tråkig serie. Men vad skulle jag göra? Kunde ju knappast gå hem. Sneglade mot vitrinskåpet och såg en flaska vin. Skulle Stefan bli arg om jag öppnade den och tog ett glas? Jag var ju ändå 17 år, nästan 18. Jag öppnade flaskan och tog ett glas. Satte mig i soffan och slappnade av.
När klockan närmade sig 10 hörde jag att ytterdörren öppnades.
– Hallå! Ropade Stefan.
– Hej! Sa jag.
– Har allt gått bra med barnen?
– Jadå, dom har varit så snälla och sover nu.
– Vad bra, då ska du väl ha lön också. Sa stefan.
– Jag öppnade en flaska vin också om det gick bra, så du kan ju dra av det på lönen.
– Jaha okej, ja det går bra. Sa han.

Stefan gick ut i köket och jag kände pirret i fittan igen. Gud så snygg han var. Kände mig lite lullig och jag såg att han hade druckit lite också. Jag ville ha honom, känna hans kuk i mig.
Jag gick ut i köket och stefan frågade hur mycket jag ville ha. Jag kunde inte hålla mig. Jag satte mig på köksbordet, särade lite på benet och plötsligt gled orden ur min mun.
– Kan vi inte ta lönen i natura istället? Jag är så kåt på dig och jag har fatiserat om dig så många gånger.
Stefan stog med uppspärrade ögon och sa inte ett ljud.
– Vadå? Vill du inte? Frågade jag.
Stefan harklade sig och sa,
– Vill du verkligen det?
– Klart jag vill, annars hade jag inte legat här. Sa jag.
Han gick sakta fram till mig och jag kände hur det pirrade.
– Ta av mig byxorna och trosorna. Bad jag honom.
Han gjorde som jag sa, men han sa inte ett ljud.
– Vill du slicka? Frågade jag mjukt.
– Absolut, jag vet bara inte vad jag ska säga. Har varit tänd på dig också men inte vågat visa det.
Han drog av mig både byxor och trosor. Han särade lite på mina ben och smekte innersidan av mina lår innan han tog mig på fittan. Han smekte så mjukt och jag hörde mig själv stöna. Han böjde sig fram mot min fitta och började slicka. Åh, så skönt det var. Hade aldrig kännt något liknande. Jag höll nästan på att komma när jag tog bort hans huvud.
– Nu vill jag suga din kuk.
– Gärna. Sa Stefan.
Jag hoppade ner från bordet och ställde mig framför honom. Han var mycket längre än mig. Han böjde sig ner för att kyssa mig. Vi kysstes i flera minuter innan jag bestämde mig för att gå ner och suga. Jag öppnade hans byxor och drog ut hans kuk, som var stor och hård. Jag började suga och jag vart så kåt så jag stönade själv.
– Du är så duktig på att suga lilla gumman. Du gör det så skönt för mig. Men nu vill jag knulla din tonårsfitta.
Han lyfte upp mig på bordet igen. Han förde sakta in sin stora kuk i mig. Det gjorde lite ont även fast jag inte var oskuld.
– Tycker du om min trånga tonårsfitta? Frågade jag honom.
– Ja, den är så skön och det är så trångt att jag kommer snart. Kved han.
Det var så skönt, jag ville bara skrika. Men det kunde jag ju inte eftersom hans barn låg och sov. Han stönade och efter ett tag vände han på mig och vi körde doggystyle.
– Ännu skönare sa han, vill du svälja?
– Absolut. Sa jag.
Jag länktade efter att få hans varma sats i min mun.
– Åhh, jag kommer nu. Sa jag.
Och det var den skönaste orgasm jag någonsin hade fått. Så varm och skakande.
– Jag kommer nu också! Sa Stefan.
Han drog snabbt ut kuken och jag ställde mig på knä framför hans stora kuk. Han runkade medans jag sög. Och då, kom den varma saften över min mun, det smakade lite salt. Jag slickade kuken ren.
Jag ställde mig upp igen och vi kysstes. Han smekte mina perfekta bröst och sa,
– Jag gör gärna det här igen.
– Ja, jag är gärna barnvakt igen, får ju så bra betalt.

Vi kysste varandra innan jag gick. Redan när jag kom hem la jag mig i sängen och onanerade och fantiserade om vad som hade hänt den kvällen.
Dagen efter ringde Elin, som var hos sin mamma i norge.
– Gick det bra att vara barnvakt? Frågade Elin.
– Japp, barnen var så snälla och jag fick väldigt bra betalt. Sa jag.
När vi hade lagt på fnissade jag lite för mig själv. Det var så komiskt att Elin inte visste om vad jag och hennes pappa hade gjort kvällen innan. Och hon skulle inte få reda på dom andra gångerna heller…
CRED https://sexnovellen.net/
 
Last edited by a moderator:
Toppen