Konstiga onaniredskap

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Har ni använt något häpnadsväckande för att få er att komma?
Själv då jag var lite yngre och nyfiken på killsex så hade jag nyss börjat tända på ideen att bli nersprutad av en annan kille...

Då gjorde jag som följande.
Fyllde en gammal tvålflaska med bra sprut i, med fil och blandade med vatten...
Sedan så runkade jag sammtidigt som jag sprutade över mig själv..
Jag tyckte då det var otroligt uppkåtande...

Ni som tyckter sådant är äkligt behöver ju inte kommentera.. undrar bara om andra andvänt sig av lite mer kinky metoder då ni experimenterat
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Intressant idé måste jag säga. Har haft en del kul idéer själv, och jag tror det galnaste var att sätta på sängen. Rekomenderas däremot.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
jagh ar också satt på sängen :p höll på i circa 1 timme värkligen FÖRSÖKTE o få orgasm till slut fick jag en sån liten tråkig en.. A,ja ingen o rekkomendera om man vill ha en skön orgasm :p
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Någon som testat damsugare? Det har jag -obs man måste ha en med steglös sugeffekt, annars mycket farligt! Trä på en kondom
och testa Det gick för mig inne i sugarn!...
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Cazzo: Har aldrig provat det själv. Men jag undrar givetvis, hur kändes det? Var det skönt? :p
 
L

LÅST

Gäst
apropå Cazzo
tänk om penisen är för stor och inte får in den???

;)

KZ
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Det är spännande o upphetsande samt pissigt för man måste ta det jäkligt försiktigt Testa er fram
Man kan ta bort slangen o stoppa i den direkt i sugarn ..större hål på min där i af...,
Men man måste ha en där man kan minska o öka suget själv samt amvända kondom annars risk för elfel-kortslutning!! Inte kul med spema o el tror jag :))
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
hm ska ej stå pissigt! ha ha ja menar pirrigt...pissa är nog ej att rekomdendera i en damsugare...
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Har du testat det många gånger? :p
Originally posted by Cazzo

Det är spännande o upphetsande samt pissigt för man måste ta det jäkligt försiktigt Testa er fram
Man kan ta bort slangen o stoppa i den direkt i sugarn ..större hål på min där i af...,
Men man måste ha en där man kan minska o öka suget själv samt amvända kondom annars risk för elfel-kortslutning!! Inte kul med spema o el tror jag :))
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Javisst flera ggr ändå har ja stor o ganska grov kuk...
kankse dags testa själv?
har du några andra bra tips på häftiga redskap? ;)
 

metaren

Ny medlem
Kön
Man
Electrosex är helt suveränt och inte alls farligt. Då tycker jag det låter farligare att stoppa ner snorren i en dammsugare. Kör man med el, blir orgasmerna otroligt sköna och längre, än när man runkar "vanligt". Åtminstonde för mej. När jag kommer skriker jag rakt ut, så djävla skönt är det.
 
Toppen