Konstiga saker/ställen ni sprutat på

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Var på en lång intensiv tjänsteresa för några år sedan. Äntligen efter två veckor fick jag så lite egentid. Jag var naturligtvis fruktansvärt kåt och längtade verkligen efter att få lätta på trycket. Det pirrade så skönt i hela kroppen av kåthet. När jag kommer in på rummet sparkar jag av mig skorna, slänger av mig kläderna allt i en enda röra och börjar smeka min hårda kuk. Så skönt. Kopplade upp datorn och chattade med en vän. Så känner jag att jag snart inte kan hålla tillbaka och reser mig för att hämta nåt att spruta i. Då gick det inte att hålla tillbaka längre utan jag exploderade där och då. Den första laddningen råkade då landa i min sko(!) som jag tidigare sparkat av mig. Resten landade på golvet. Gissa om min chat-kompis garvade gott :ROFLMAO:
 
Last edited:

Kuksprutan

Välbekant medlem
Nere i källaren i hyreshuset där jag bor. Inne i förrådsdelen. Var så jävla kåt och värre blev det när jag hörde att någon gick korridoren utanför. Kuken bultade och när jag kom stack jag in den genom nätväggen in i ett låst förråd och sprutade över kartongerna som stod inne i förrådet.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jobbade som fastighetsskötare förr 1988 - 96, det hittades en hel del porrtidningar och filmer som kastats, tog hand om de som var fräscha, sen så blev runk i källare, undercentraler och tvättstugor, var ju ofta hem till hyresgäster också när de felanmält nåt, träffade ofta på fina tjejer och kvinnor, men jag höll på mig, ville ju inte få sparken, så det blev runk istället :)
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade som fastighetsskötare förr 1988 - 96, det hittades en hel del porrtidningar och filmer som kastats, tog hand om de som var fräscha, sen så blev runk i källare, undercentraler och tvättstugor, var ju ofta hem till hyresgäster också när de felanmält nåt, träffade ofta på fina tjejer och kvinnor, men jag höll på mig, ville ju inte få sparken, så det blev runk istället :)
Bara alla parter är tysta om det så är det ju lugnt. Kan ju till och med sprida sig om man har tur.
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade som fastighetsskötare förr 1988 - 96, det hittades en hel del porrtidningar och filmer som kastats, tog hand om de som var fräscha, sen så blev runk i källare, undercentraler och tvättstugor, var ju ofta hem till hyresgäster också när de felanmält nåt, träffade ofta på fina tjejer och kvinnor, men jag höll på mig, ville ju inte få sparken, så det blev runk istället :)
Ja man kan hitta massor av trevliga sexsaker i soprum :p
 
Toppen