Konstiga saker/ställen ni sprutat på

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har arbetat i ett arkiv på skatteverket sprutade på gamla deklaration skulle ta bort alla gem när jag blev lämnad ensam började arbeta både med deklarationen och runkade med andra handen. Hittade en kvarglömd bh i tvättstugan en gång lade en laddning i varje kuppa.
Min kusin och styvsyster baddräkter och trosor.
Mycket detta när man var yngre nu har man lugnat ner sig runkar inte lika ofta även om det blir nog nästan varje dag. Nu finns ju porrfilm och sexnoveller och nakenbilder väldigt tillgängligt så behöver inte de hjälp medlen man använde när man var yngre.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter att jag sett en video där en kille knullade sig själv, dvs körde sin egen kuk i rumpan och sprutade där, tänkte jag att det var ju en cool sak. Var helt enkelt tvungen att testa. Funkade inte de första gångerna, men har sprutat mig i rumpan ett par gånger faktiskt.
Det var bra gjort. Har provat, men det är jäkligt svårt. Har du tips?
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Det var bra gjort. Har provat, men det är jäkligt svårt. Har du tips?
Tack! Det är bara att öva... Finns nog inga genvägar om man vill lyckas. Se till att du med lätthet kan ta emot en dildo som är lika stor som din kuk. Smörj upp hålet väl tänj upp det med ex en dildo eller plug. Se även till att du är slak och smörj in ollonet. Sedan är klart för att försöka. Sök på "self fuck" på din favoritporrsida så hittar du nog lite inspiration. Har själv bl.a. gjort en film https://xhamster.com/videos/self-fuck-and-cumming-in-ass-xhL0Zcw. Lycka till!:)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag tältade med min bästa vän som även var min granne tror vi var tretton eller fjorton år. Vi hade runkat tillsammans någon gång tidigare. Han fiskade upp två porrtidningar och gav mig en liten påse. Det var ett par trosor i påsen, det är Lisas och använda skrattade han.
Lisa var hans tre år äldre syster som jag var våldsamt förälskad i. Det hade jag inte berättat men han hade märkt det, var första gången jag kom med hjälp av ett par trosor.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta har inte hänt mig men min bästa vän.
Han hade sex med sin flickvän i duschen efter ett pass det tränade båda kampsport. Flickvännen var sextonåring hon blev gravid. Ifall det var då trodde min vän även om de hade sex fler gånger men då var det hemma.
Vet inte om det är sant men Lina som var flickvännens namn sade att det var inte första gången hon hade sex i duschen. När kvinnorna duschade var det några som började onanera med hjälp av duschen när det skulle tvätta fittan som hon utryckte det.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Spelar väl inget roll vem som sprutar kvinna eller man även om vi män sprutar oftare än de flesta kvinnor. Det med pastarätten fick mig att tänka på att jag en gång sprutat på en sallad.
Var en av mina syster vännina som gjort den och henne var jag våldsamt förälskad i tyvärr var hon lesbisk.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Spelar väl inget roll vem som sprutar kvinna eller man även om vi män sprutar oftare än de flesta kvinnor. Det med pastarätten fick mig att tänka på att jag en gång sprutat på en sallad.
Var en av mina syster vännina som gjort den och henne var jag våldsamt förälskad i tyvärr var hon lesbisk.
Var det någon som åt av salladen sedan då?
 
Toppen