Kontaktsidor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Passiv nyfiken

Ny medlem
Kön
Man
Någon som har förslag på aktuella kontaktsidor om man söker diskreta män som gillar spontana träffar? Knullkontakt verkar det bara vara samma tio-tal män som kör samma annonser om och om igen. Bodycontact har lagt ner (där var åtminstone utbudet betydligt större). Är själv passiv och söker främst aktiva män som gillar att få kuken servad med händer och mun, gärna återkommande. Vart eller vilken sida hittar man det bäst tror ni?
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
bc är absolut igång som vanligt jag har både en par profil med min sambo där och en egen profil där jag söker lite av varje mest passiva bi män faktiskt ! Problemet med bc är dock alla skärmrunkare som aldrig vistas utomhus utan sitter i någon solkig lägenhet och har aldrig för avsikt att träffa någon! Svårt att förstå vad dom gör där men de blir väl så när något är gratis och man kan gömma sig bakom ett profil namn.
Jag tycker dom skulle doneras till alla bdsm are så dom fick något att verkligen gå loss på så jag och andra med mig kunna ha vad vi kallar vanlig sex utan att behöva misshandla fålk för få ut något av sexet ?
Men vi är många i vår herres hage som går igång på diverse sexuella företeelser så visst måste där finnas plats för alla som står för dem dom är ! Men något jag börjat tycka riktigt illa om är dessa smyg pedofiler som skyller på den hygieniska aspekten med att vara rakad kan man inte ha mer på fötterna än att skylla på hygienen när man anger orsak varför man rakar sitt underliv varför slår i så fall alla apotek världen över nya rekord på försäljningen av underlivs produkter mot underlivs svamp så tänk på de alla ni som hellre slickar en fitta som är rakad att antalet murklor eller hur svampen ser ut slickar ni i er råa inte ens kantareller ar särskillt nyttiga att äta råa så de finns säkert en orsak att lyssna på de gynekologer som rasar över ett så jävla korkad sak som att raka bort de som förklarar en kvinna vara mogen att ha sex med men allt är tydligen okej för kvinnor om de bara får dom att se yngre ut så där har dom verkligen hittat den rätta dumheten för de får dom att se ut som barn men ett skrynkligt ansikte ja man kan ju som bekant inte få allt men svamp får ni alltid något sa den fattige
 

Passiv nyfiken

Ny medlem
Kön
Man
Fattar ingenting, i över 6månader har jag försökt logga in på bc, men får alltid samma meddelande att sidan inte kan hittas då”servern slutade svara”.? Men det funkar för er? IT är i och för sig inte min starkaste sida så jag har kanske nån inställning fel . Ang könshår är jag helt på din sida!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen