Kris funderingar...

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Hörrni! Som 70-talist måste jag nu inse att min tid som "ung" har passerat. Tiden bara flög förbi. Det känns frustrerande att ha rollatortiden att mötas snart. Snälla nån, jag är ju ung i sinnet :-( . Jag har på de senaste 10 åren märkt hur jag tittar mer och mer på tjejer i 18-20 års åldern, man får inte nog av dem. Men jag får ju absolut inte visa detta för då är man en snuskig gubbe som tittar in småtjejer... Men i ärlighetens namn så är jag ju 20 i mitt psyke!. Skälen åldras ju inte, det är ju bara kroppen sägs det. Men nu vill man ju bara mätas med dem i tidiga 20 åren. Man vill ju veta om man har en chans till romans?. Fast den chansen kommer jag ju aldrig ta. Tänk om nån skulle se det eller så.. Se att den där 40-åringen kollar in den där superläckra platinablonda tjejen i kort kort på stadiga 20 år. Se hennes underbara ben stickas ned i högklackade skor och skymta hennes ljusa BH innanför toppen.....AHHH! Jag vill ut ur den här tunga gamla kroppen!! Få vara enerverande kåt 20-åring igen!! Få leka med tjejernas känslor!! Vara grymt ball igen.......
Den tiden är förbi.....Jag kommer få vara resten av mitt liv här på fel sida om döhalvan. Vara en vis kille med massa onödiga erfarenheter..Invänta pension om den finns kvar...
Är jag i nån sort kris?

Till alla 90-talister..livet är kort..Det kommer ni få erfara..... :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Lugna ner dig! Jag är ytterligare 10 år äldre och minst lika sugen på på damernas U-21 lag om du förstår vad jag menar. Försöker hålla mig i skaplig form och fick helgens 24-åring att hoppa högt när hon fattade att hon hamnat mellan lakanen med en som var mer än dubbelt så gammal. Nåväl när hon kom över det utföll det hela till bådas fulla belåtenhet.

Så koppla av och och glöm inte motion och gärna lite annan kropps- , hud- och hårvård så tittar ingen snett längre.

Till 90-talisterna vill jag säga: Ta det lugnt och njut av ett långt liv.

PS Kära 90-talister glöm inte att dela med er av godsakerna till de stiliga herrarna mer några grå strån i skägget DS
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag drar mig åt midthirty så jag ska väl egentligen inte klaga. Men jag förstår hur du känner, lite så känner man ju att ens bästa tid har passerat men åt andra sidan så har jag en fru som fortfarande är villig att experimentera och lära sig nya saker om sex.
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollar man på kontaktannonser på internet så är det ju fullt med yngre tjejer som letar efter män som är 40-50+. Så det borde nog inte vara några problem?
 

Fina

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Om det är till nån slags tröst så var killarna i 20 årsåldern kassa i sängen :LOL: Vill jag minnas. Dit vill du inte tillbaka.
Nej tacka vet jag män som vet vad vi kvinnor vill ha! Med tung kropp eller grå strån :love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller man kroppen i trim så märks åren mindre
Jag spöar många yngre män i fysik, sen att det tar längre tid att få upp den är en annan sak.
Men då varar man längre...
Samt att man har kunskaper, erfarenheter & ett självförtroende som får partner att njuta
 
Toppen