kukring?

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Tjena!
Finns det någon som kan rekomendera en bra och bekväm kukring?
Har redan en enklare modell som i princip är en snodd med spänne som man drar åt till önskad storlek, men den är tyvärr väldigt obekväm :(

Ringen jag letar efter ska vara så bekväm så man kan gå omkring med halvstånd i flera timmar och bara njuta :)
Och den får gärna spänna åt runt pungen med...
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
tjena leo, jag har inte värst mycket erfarenhet av kukringar, men jag har gillat speciellt en enkel ring som är gjord av metall (förkrommad på ytan). Den är 4,5 cm i diameter och passar min kuk perfekt då den är hård, brukar föra ned den till roten av kuken. Har också provat på att stoppa in båda testiklarna med kuken i den, lyckas bara då kuken är mjuk, det känns också bra. Fast det brukar va lite jobbigt att få bort den då man just fått orgasm, menar då testiklarna ligger inne också :D
 

enromie

Ny medlem
Kön
Man
testa en i latex eller gummi, funkar bäst. se till att sätta på den när kuken är hård och sätt den så längt ner som möjligt, annars glider den lätt. och ha för guds skull inte på den i mer än en halvtimme eller så, har hört att kuken kan ta skada efter mer tid
 

leo74

Ny medlem
Kön
Man
Ok, jag har tänkt prova en i latex ett tag nu, men jag vill ha en som inte sitter åt så hårt.Så jag kan ha den på ett par timmar åt gången.
 

enromie

Ny medlem
Kön
Man
latex är ju inte så jävla tight egentligen, det är ju ett relativt mjukt material i jämförelse med gummi. men de i gummi finns ju med vibrator som tillfredställer antingen anus på dig eller tjejens klitta
 

Marcus2

Ny medlem
Kön
Man
Har testat med vanligt snöre och det fungerar alldeles utmärkt. Man kan justera ganska lätt hur tät den skall sitta och är snabbt att ta av strax efter orgasm då man ha erektionen som störst
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Köpte en i letex som inte spänner åt såvärst hårt men kuken blir hårdare o hållr längre. På den finns även en del som gnuggar klittan om man lägger sej rätt :)
 
Toppen