Kukringar... vad tycker ni tjejer?

duck

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Tjejer vad tycker ni om kukringar?
typ en sån man sätter bakom ollonet (ollonring)
ok som man kan sätta på skaftet. får ni ut nått av det?
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tjejer vad tycker ni om kuk ringar?
typ en sån man sätter bakom ollonet (ollonring)
ok som man kan sätta på skaftet. får ni ut nått av det?

Hmm... Svårt att hitta något ställe som den skulle kunna sitta/fästa på...
Det är väl mer en killgrej de där, inte tjejgrej? ;)
 

duck

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
hmm ja mena lixom om ni blir stimulerade när dom sitter på kuken när vi tränger in :) känner ni av dom :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Inte "vanliga" ringar - men det finns ju en liten fiffig sak med en delfin på, som klitorisstimulator - den e fin!:p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Inte "vanliga" ringar - men det finns ju en liten fiffig sak med en delfin på, som klitorisstimulator - den e fin!:p

Fick tips av en tjejkompis om en sådan, fick höga betyg av henne...! ;)

Min tjej reagerade på när jag hade ring på, tyckte jag var betydligt mer "tjock" om skaftet...! :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
En kompis till mej hade testat nån jellygrej man trär över kuken som är ribbad som hade gjort det jätteskönt för hans sambo. Så nu vill hon typ inte ha sex utan den. :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
En kompis till mej hade testat nån jellygrej man trär över kuken som är ribbad som hade gjort det jätteskönt för hans sambo. Så nu vill hon typ inte ha sex utan den. :p

Köpte en sådan, fast som vibrerar. Tyvärr pajade den direkt... Får kanske göra slag i ska och köpa en till...! ;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
En kompis till mej hade testat nån jellygrej man trär över kuken som är ribbad som hade gjort det jätteskönt för hans sambo. Så nu vill hon typ inte ha sex utan den. :p

Köpte en sådan, fast som vibrerar. Tyvärr pajade den direkt... Får kanske göra slag i ska och köpa en till...! ;)

du får ta det lite försiktigare raringen..ler
 
Toppen