Kukringar

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Se till att polera dem emellanåt. De blir gärna lite matta av svett och annat där nere. Se till att välja en storlek där du åtminstone i slakt tillstånd får emellan ett finger. Annars kommer det göra ont och kan bli svår att få av. Paniken stegras sig. Vet av erfarenhet.
Alternativt är en delbar med insexskruvar eller starka magneter. Kan dock vara lite meckigt att gå fri från att klämma skinnet när man tar på den, med man brukar få flyt med det.

Manya

Tack för tipsen! :)
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har tyckt att det är svårt att hitta riktigt bra ringar som passar, så kom då till den briljanta lösningen, att rita upp och 3d printa med rätt storlek. Gör hårda som sitter precis lagom, har lite större när jag ska runka i flera timmar och lite mindre när det är snabbrunk som gäller. Frugan gnäller att jag mest printar skräp, men dessa har fått henne på andra tankar.:)
 
N

Norrlänningen

Gäst
Har tyckt att det är svårt att hitta riktigt bra ringar som passar, så kom då till den briljanta lösningen, att rita upp och 3d printa med rätt storlek. Gör hårda som sitter precis lagom, har lite större när jag ska runka i flera timmar och lite mindre när det är snabbrunk som gäller. Frugan gnäller att jag mest printar skräp, men dessa har fått henne på andra tankar.:)

Oh, låter intressant. Jag har också en 3D-skrivare, men inte tänkt på att jag kan skriva ut ringar :-D
 
K

Knubben86

Gäst
Ringar av svart gummi tycker jag kan va sköna..har en uppsättning med lite olika storlekar så man kan välja om man vill ha kuk/pung ihoptryckt tillsammans eller var för sig.
Tror de kan va jävligt bra å ta en ur slentrianrunken liksom , edging med såna kan också bli förbannat skönt när man stryper blodtillförseln lite...
 

seveneight

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Har ett gäng ringar i gummi i olika storlekar. Lite sugen att skaffa en i metall men kan inte förstå hur man får på/av den. Jag får töja gummiringen ordentligt för att inte klämma pungkulorna :LOL::LOL:
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ringar av svart gummi tycker jag kan va sköna..har en uppsättning med lite olika storlekar så man kan välja om man vill ha kuk/pung ihoptryckt tillsammans eller var för sig.
Tror de kan va jävligt bra å ta en ur slentrianrunken liksom , edging med såna kan också bli förbannat skönt när man stryper blodtillförseln lite...
Du har så rätt!! Ett par gummiringar gör underverk!!
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett gäng ringar i gummi i olika storlekar. Lite sugen att skaffa en i metall men kan inte förstå hur man får på/av den. Jag får töja gummiringen ordentligt för att inte klämma pungkulorna :LOL::LOL:
Har ett par ringar i metall av olika tjocklek och tyngd och de är hur sköna som helst att bära. Jag har bara för pung och kuk. Den jag gillar bäst är ganska tunn.
Det lite trixigt att ta ta på men går absolut inte om man är hård. Man får trixa igenom en sak i taget och samma sak när den ska av. Testa med större innerdiameter först så kan du ju känna dig fram vad som funkar. För mig är 50 mm perfekt. Får på en 45 mm ring men det är lite väl trångt nästan klaustrofobiskt.
Men verkligen värt besväret när den väl sitter på plats. Så jäkla skönt
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett par ringar i metall av olika tjocklek och tyngd och de är hur sköna som helst att bära. Jag har bara för pung och kuk. Den jag gillar bäst är ganska tunn.
Det lite trixigt att ta ta på men går absolut inte om man är hård. Man får trixa igenom en sak i taget och samma sak när den ska av. Testa med större innerdiameter först så kan du ju känna dig fram vad som funkar. För mig är 50 mm perfekt. Får på en 45 mm ring men det är lite väl trångt nästan klaustrofobiskt.
Men verkligen värt besväret när den väl sitter på plats. Så jäkla skönt
Håller helt med.
Har några breda metall.
50mm är perfekt för mig vid stånd.
45 kan funka men ngt trångt, inte på länge.
Min bredaste är 52mm inköpt i Amsterdam
 

Meyouus

Medlem
Kön
Man
En jätte korkad fråga. Men hur vet man vilken storlek man bör ha? Har ni tipps vad man ska tänka på?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Man kan inte ha för många, köp flera och testa, finns kit med olika storlekar. Finns även justerbara. Jag har lite mindre som sitter åt ordentligt sam jag har på kortare stunder, typ max 30 min, sen har jag större som jag kan ha timtals. Killar de modeller som är lite bredare, mera som sleeves, sitter skönt under längre perioder.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Använder både breda och tjocka gummiband, såväl som kukringar i gummi.
För en del år sedan besökte jag Läderverkstaden på Rosenlundsgatan i Kgl Hufvudstaden.
Gick in i butiken och frågade lite trevande... Jodå, bara att gå in bakom draperiet.
Vilket utbud av produkter.....!! Köpte en del olika, varav de två i läder nu har gått sönder.
Blev informerad om att det gick för sej att prova kukringarna, för det tillfälle att jag inte var säker på storleken. Fick för mej att killen bakom disken nog gärna hade hjälpt mej med det - om jag "haft stake" att fråga..... hehe.... :p:p
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Älskar kukringar både att använda själv och se på andra. Men hur många av er använder dem en hel dag? Jag har bara använt det när jag varit kåt och runkat. Tänker att det mest är i vägen mör man har byxor på sig? Eller är det skönt?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Älskar kukringar både att använda själv och se på andra. Men hur många av er använder dem en hel dag? Jag har bara använt det när jag varit kåt och runkat. Tänker att det mest är i vägen mör man har byxor på sig? Eller är det skönt?

Har provat att ha Pungsträckare på någon timme på väg till irl-möte. Det gav en rejäl boost till fantasierna och försatsen droppade vid ankomsten.
Bara goda minnen! :love::love::love::love:
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar kukringar både att använda själv och se på andra. Men hur många av er använder dem en hel dag? Jag har bara använt det när jag varit kåt och runkat. Tänker att det mest är i vägen mör man har byxor på sig? Eller är det skönt?
Jag älskar också kukringar. För tillfället gillar jag mest en ganska smal metallring att ha runt kuk ock pung. Den kan jag ha på en hel dag utan problem.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Älskar kukringar både att använda själv och se på andra. Men hur många av er använder dem en hel dag? Jag har bara använt det när jag varit kåt och runkat. Tänker att det mest är i vägen mör man har byxor på sig? Eller är det skönt?
Kan lätt ha hela dagar. Har då ofta lite större och oftast då även runt både kuk och pung, ger ett bra lyft åt hela paketet så man får en härlig bula i byxorna.
 
Toppen