kvällsrunken som gick fel,

runkgubben

Medlem
Kön
Man
Det var en kväll på sommaren. jag var 14 år. jag var ute med några kompisar och badade. jag blev kåt så jag gick bit från stranden och runkade. men då jag inte märkte var att det kom en gående. jag stog bakom ett träd och höll på som bäst. jag bara hör knak och samtidigt märker att denna personen står framför trädet. jag kunde inte hålla igen sprutet. det sprutade fritt. denna personen kommer gående mot trädet och får se mig där med brallorna nere. jag blev röd som en tomat och sen sprang jag tillbaka till mina kompisar på stranden.

Jag berättade alldrig för mina kompisar utan badade som som ingenting hade hänt.

:oops:

runka är gött
 

B-H

Ny medlem
Kön
Man
hahaha,., men du brukar inte ni snacka att ni runkade eller ,,.,.du burde bertäät det tycker jag ,.,
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
[red]Vi måste skärpa säkerheten när det gäller tittare. Stackars uterunkare kan få krishjälp. :D[/red]
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja så kan det gå men historien säger inget om denna person var en kille eller tjej / man eller kvinna. Det kanske inte hade varit så pinsamt om det hade varit en tjej:sleep:.Du hade det iallafall skönt skulle jag tro med ditt runkande och sprutande du fick resultat:):p

Kåt runkare
 
Toppen