Kvinnan

Sucker 48

Ny medlem
Kön
Man
Är vi inte alla ense om att kvinnan är underställd mannen.
Kvinnan är mannens leksak. Så har det ju varit i många år.
Det kan väl ingen ändra på.
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Är vi inte alla ense om att kvinnan är underställd mannen.
Kvinnan är mannens leksak. Så har det ju varit i många år.
Det kan väl ingen ändra på.


Jag ställer mig gärna under en man och är hans leksak. Så har det varit i många år:)

Det vill inte jag ändra på!

När vi pratar sexlekar alltså! Om jag har kommit till ett forum där vi skall prata politik har jag hamnat fel[B)]
 

pivo

Ny medlem
Kön
Man
fast det är aldrig fel när kvinnan tar kommandot, och bjuder upp till en vild ridtur:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhhhmmm, orkar man ens svara på detta försök till provokation?

enl lagen om allting så strävar naturen efter så låg energi så möjligt,
jämnvikt samt kaos

så varför skulle alla vara jämlika, man som kvinna, vit som svart
det ligger i naturen att alla r olika & har olika förutsättningar:D
 

Sucker 48

Ny medlem
Kön
Man
mhhhmmm, orkar man ens svara på detta försök till provokation?

enl lagen om allting så strävar naturen efter så låg energi så möjligt,
jämnvikt samt kaos

så varför skulle alla vara jämlika, man som kvinna, vit som svart
det ligger i naturen att alla r olika & har olika förutsättningar:D

Präktiga Doc H. Piskar och slår kvinnor i fantasin.
Men vågar inte erkänna kvinnornas undergivenhet i verkligheten.
 

oblomov

Medlem
Kön
Man
Kanske därför jag får en kick av tanken på att vara kvinnans leksak...
Och följaktligen är det kanske därför kvinnans får en kick av att vara mannens leksak - därför att de anser sig vara överlägsna oss
s/m är djupt rotat i mänskliga psyket och är som en gyrosnurra av relationsenergi, ner är opp och opp är ner, it makes the worls go around
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det r en sj-uppfylld profetsia...
klart att kvinnor gillar bestämda & dominanta män, de blir matade med bilden från media
undergivna vackra kvinnor & dominanta starka alfahanar
Riddare & prinsessor...

vad det bekommer mig sj så r det rollspel
klart jag drömmer om kvinnor som r undergivna & kåta
som r mina knull-leksaker
men irl r det en partner som jag söker

det r väl det klassiska, horan i sängen & madonnan & modern i hemmet
läs gärna mina hemmaproblem under tråden Allmänt/Att återfå glöden i ett förhållande..?
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Är kvinnans lust till sex och onani underställd mannens?

Pratar vi människovärde eller kåthet? Jag börjar undra om Sucker 48 egentligen vill prata om människovärde men öppnar en disksussion där det står att man skall prata "Håriga handflator"?

Kvinnans sexuella lust kan beskrivas vetenskapligt som:

Den sexuella responscykeln har fyra faser:
1. Upphetsningsfasen
2. Platåfasen
3. Orgasmfasen
4. Avslappningsfasen

Under upphetsningsfasen ökar den sexuella lusten. Bröstvårtorna styvnar, slidan blir längre och vidare och avsöndrar sekret (lubrikation), klitoris växer och de små och stora blygdläpparna sväller. Under platåfasen ökar andningsverksamheten, puls och blodtryck stiger, huden på bröstet och halsen blir rödflammig och kvinnan kan känna muskelspänningar i kroppen. Denna fas kan leda till orgasm. Platåfasen kan vara olika lång eftersom den påverkas av stimuleringseffekten i kombination med kvinnans koncentration att få orgasm.



Och som alla förstår så betyder det att alla kvinnor njuter av att bli behandlade som en leksak[|)]
 

JijHå

Medlem
Kön
Kvinna
och som alla förstår så betyder det att alla kvinnor njuter av att bli behandlade som en leksak[|)]

Och det är med sådan kvinnosyn som såna som "Anders Eklund" blomstrar och tar sig friheter med andras liv! [:(!]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
och som alla förstår så betyder det att alla kvinnor njuter av att bli behandlade som en leksak[|)]

Och det är med sådan kvinnosyn som såna som "Anders Eklund" blomstrar och tar sig friheter med andras liv! [:(!]

kanske vi inte ska dra in avarter som en känd sadistisk barnamördare & våldtäktsman i detta

men vad vi kan konstatera r att media underblåser kvinnor rätt till sin sexualitet
en sexualitet som må vara en önskan att få vara undergiven lr dominant osv
men det r allas rätt att vara den person som man r
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
men det r allas rätt att vara den person som man r

Absolut Dockan! Men jag får sälla mig till de som säger att så länge det inte skadar, då är det ingen fara... ;)
Men skadar du andra i ditt sätt att vara, då ska du åt h---e fara! [}:)]

:love: :love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det bara "Doc H" som är gift!? Eller i alla fall har erfarenhet av att umgås med en kvinna mer än nåra timmar en kväll på fyllan!
Vill nog påstå att män och kvinnor är ganska jämnbördiga och där det skiljer sig kompleterar vi varandra bra! Så att säga att den ena eller andra är underställd är nonsens, men i ett rollspel är det en annan sak och helt ok om bägge delar uppfattning...Mer snusförnuft *L*
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Vill nog påstå att män och kvinnor är ganska jämnbördiga och där det skiljer sig kompleterar vi varandra bra! Så att säga att den ena eller andra är underställd är nonsens, men i ett rollspel är det en annan sak och helt ok om bägge delar uppfattning...Mer snusförnuft *L*

Tack! (Var rädd ett tag att jag var tvungen att försvara oss tjejer alldeles ensam här...) ;) ;) ;)
 

Superkingen

Medlem
Kön
Man
Nervärdera inte kvinnan :(
Hon är ju det vackraste och finaste som finns.
Undergiven i rollspel är väl helt Ok om båda gillar det.
Och du Sucker! Tänk lite om inte kvinnan fanns vore det bara
bögar på detta forum och hur kul vore det :sleep:
 

henrikhenrik

Ny medlem
Kön
Man
Mitt inlägg i den här tråden är totalt meningslöst. Men hela tråden är det, så det går i rätt linje.

Jag tycker att krig är fel, och att människor är lika mycket värda! Klappa mig på huvet är ni snälla!

Har vi sparkat in tillräckligt många öppna dörrar?

Är kanske 2008 de självklara sanningarnas år? "Mm men det kanske inte är självklara sanningar för alla Henrik, tänk på det."

Lägg av. Lägg för helvete av.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Är vi inte alla ense om att kvinnan är underställd mannen

Jo!


Kvinnan är mannens leksak

Nej!


Så har det ju varit i många år

Ja!


Det kan väl ingen ändra på

:D:D You ain´t seen nothing yet:D:D[^]:love:


Jag tror att det är första gången jag sett en mullig mansgris på ona. Du är en raritet Sucker48...

Har du fått för lite fitta din stackare:cool:[:0][:0]

Läs och njut av den sköna gemenskapen som finns här, så skall du se att det är ganska trivsamt att leka tillsammans! Bara du lägger dig under mig så skall vi nog kunna komma överens:cool::cool:[^]
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
För att kunna njuta av livet till fullo så har de flesta begåvats med ett intellekt som förmår att skilja på rollspel/fantasi och politik/genusvetenskap. Bara för att en kvinna vill vara prinsessa/brud/madonna/hora (eller vad som helst) så innebär det inte att hon vill bli berövad sitt människovärde och sina medborgerliga rättigheter. En människas behov som sexuell varelse kan väl inte ligga till grund för dess ställning i samhället?
 
Toppen