Kvinnlig onani handlar om kvinnors onani inte hur du som kille knullar dem till himlen och tillbaka!

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Nej kanske var lite hård men om han som skrev vill specifikt vill ha svar från kvinnor blir han sur om någon man svarar.
Jag skulle aldrig svara men en del skulle förmodligen komma med kommentarer hur de sprutar och likande tyvärr, lite det som hänt med era egna trådar på kvinnlig onani.
Vi män har ingen vagina, klitoris, bröst i olika storlekar runda höfter det och mycket annat är underbart på kvinnor så låt er skriva om det ni som kan relatera till det.
Det är min uppfattning.
Men det var ju JAG och ingen annan som skrev att jag ville ha svar från andra kvinnor inte Tobias.
Jag skulle faktiskt gilla om män lärde sig mer om våran sexualitet
Och jag vill gärna höra mäns syn på saken.
Men OM jag vänder mig till enbart kvinnor i trådstarten så finns det en anledning till det och då kräver jag respekt
 

KilleXL_

Ny medlem
Håller med om att det inte alltid är så lämpligt att skriva vad som I en tråd, däremot kan jag rekommendera er att om ni är med en kvinna med bra kemi, pröva onanera tillsammans, det kan man lära dig mycket utav och framför allt kan man komma till helt nya nivåer av njutning, jag menar inte att jag vet allting, men det är i alla fall min rekommendation :)

Håller med om att det inte alltid är så lämpligt att skriva vad som I en tråd, däremot kan jag rekommendera er att om ni är med en kvinna med bra kemi, pröva onanera tillsammans, det kan man lära sig* mycket utav och framför allt kan man komma till helt nya nivåer av njutning, jag menar inte att jag vet allting, men det är i alla fall min rekommendation :)
 
Toppen