Kvinnliga pedo/hebefilier?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag gick i högstadiet fanns det en hemmafru som gärna kunde sug av yngre män 15-18år ungefär. Vi var några som kände till det vi brukade vara fyra klasskamrater som gick till henne. Blev aldrig något mer en oralsex, hennes bröst fick man se men inte mer, kom över brösten två gånger någon gång i munnen också. Fick ungefär 5-10 minuter var aldrig tillsammans, enligt henne var det inte otrohet eftersom hennes slida var tabu vigd för hennes man.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag gick i högstadiet fanns det en hemmafru som gärna kunde sug av yngre män 15-18år ungefär. Vi var några som kände till det vi brukade vara fyra klasskamrater som gick till henne. Blev aldrig något mer en oralsex, hennes bröst fick man se men inte mer, kom över brösten två gånger någon gång i munnen också. Fick ungefär 5-10 minuter var aldrig tillsammans, enligt henne var det inte otrohet eftersom hennes slida var tabu vigd för hennes man.
Finns det något du inte gjort?
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror dom är tysta med det tyvärr. Finns säkert lika många som killar.
Naturligtvis inte! Där är män kraftigt överrepresenterade typ 95% av övergrepp på barn sker av män. I de få fall som kvinnor fälls för det brottet så finns det oftast män inblandade. När det gäller sexuella övergrepp överhuvudtaget så är det män som begår "alla" brott och då räknar jag in även blottning som ett brott vilket det är. Finns nog ingen brottsstatistik som är så tydlig vilka som är gärningsmän...
 
Toppen