Kvinnorna som arbetar på Hotellet

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände mig för bara några år sedan.
Jag skulle bo på ett hotell rätt lång tid ca en månad. Kvinnan som visade mig rummet var som nästan alla andra av utländsk härkomst, från någon öststat.
Det första hon brättade att jag fick inte ladda ner några porrfilmer. Jag hade ingen tanke på det men hon var snygg så innan jag skulle sova runkade jag med henne i tankarna kom efter några minuter.
Nästa dag såg jag kvinnorna som städade.
En av dem hette Rita kunde inte som så mycket svenska men med lite handrörelser gick det bra att föra ett samtal med henne.
Att det städade på måndagarna visste jag inte. Rita kom in på morgonen jag låg naken i sängen, Rita hade alltid kortbyxor även nu när det var mitt i vintern. Jag hade runkat lite för att få mer mitt morgonstund.
Jag låg naken i sängen som vanligt Rita tog tag i täcket, hennes uppenbarelse hade fått min penis att resa sig. Rita såg så klart det och sade är då kåt på mig. Jag nickade och undrade hur hon kunde veta vad de hette.
Plötsligt drog hon av kortbyxorna han var naken under. Rita kröp ner till mig i sängen lade sig över mig, vi hamnade i en 69a hon började ivrigt suga min kuk. Rita sade slicka fittan. Den var väldigt hårig och våt men det hindrade inte mig har alltid gillat buskar.
Rita smakade underbart och kände även doften av hennes fitta.
Rita började snart stöna jag hade hennes klitoris i munnen förde även in tre fingrar in och ut i hennes slida. Jag stönade till och sade jag kommer snart det var inte första gången som Rita sög en kuk.
Ifall Rita förstod vad jag sade vet jag inte men hon slutade inte suga, jag stönade högre och kom i Ritas mun hon gurglade till men svalde allt. Jag förde även in ett finger i Ritas bak det gjorde susen hon kom någon minut senare.
Rita lade sig efter någon minut på rygg och sade med låg men kåt röst knulla mig.
Jaha hon kunde även de svenska orden.
Mitt stånd hade inte slaknat jag förde mitt blodfyllda ollen och började smeka hennes klitoris med mitt ollon i någon minut.
Rita förde sedan ner handen och ledde mig in i hennes slida. Rita var plaskvåt så jag gled sakta in och hon hade inga problem att ta emot hela mina 18cm långa stake.
Jag började knulla Rita men snabbt rullade vi runt och Rita kom överst. När Rita kom överst kom hennes bröst i mitt blickfång hade inte smekt dem innan. Nu började jag suga och smeka hennes bröst. Rita stönade till åh mina pattar. Jag förstod att Rita kanske inte vad så bra på svenska men könsord hade hon lärt sig.
Nu började vi även kyssas hungrigt vilket vi båda gillade. Rita sade någonting som jag inte förstod men att hon vad nära att komma så mycket förstod jag.
Rita sprattlade till och gav till ett litet skri, då stötte jag in och fyllde Ritas fitta med min säd. Efter någon minut gick Rita in i duschen gav mig en kyss och försvann sedan.
Ifall de andra på hotellet visste vad som hände vet jag inte men det hade nog sina misstankar. Detta var andra morgon på hotellet men det fanns ju flera kvinnor som arbetade på hotellet om nu i Rita kunde komma tillbaka.
Det kanske blir en till novell men det räcker för denna gång.
 
Last edited:
Toppen