Lära kroppen bli hård direkt efter sprut?

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej alla.

Jag tycker jag har lite svårt att bli hård och kunna fortsätta efter jag kommit och tänkte höra med er om ni har några tips eller idéer på hur, eller ens om det är möjligt att träna upp sig på att bli hård direkt efter sprut.
På samma vis om det finns tips på sätt att enkelt kunna spruta en andra gång ganska direkt efter man kommit.

Jag har inga som helst problem att bli hård eller hålla mig hård i vanliga fall.
Det är bara det att jag slaknar ofta ganska snabbt efter sprut och vill hellre kunna förbi hård eller kunna bli styv på nytt även efter utlösning.
 

Wet

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det enda tips jag kan ge är att fortsätta med den aktivitet som gav utösning. Med stigande ålder så minskar nog möjligheten till sekundärsprut. Dessvärre.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu vet jag inte om du tänker när du runkar eller har sex med kille/tjej :).
Men som tjej, så tycker jag det är vår plikt och jobb, att se till så ni killar får upp den igen :). Såklart är det inte alltid man vill, båda kan ju vara nöjda.
Men annars så brukar jag försöka ha koll på vad killen gillar och njuter av, sen får han mer av den behandlingen efter han sprutat.
Ibland så funkar det att jag som tjej är lite master och kille måste lyda mig.
Visar går ordentligt igån på det, speciellt efter killen fått orgasm o sprutat.
Men det är ju bara mina erfarenheter som tjej ;)
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Upplever själv att jag kan bli lite om efteråt och kan behöva lite vila. Ha oftast inga problem att få stånd efter en stund, men upplever att jag behöver lite intensivare stimulans för att få stånd, sen blir jag uthålligare andra gången, vilket frugan uppskattar, sen blir ju sprutat mindre och lite mera blaskigt.
 
Toppen