"låna" ut sin fru.

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Nånting jag har funderat mycket på, mer och mer ju äldre jag blir, så dras jag till tanken att låta en annan man knulla min fru medan jag tittar på. Mestadels är det för att jag skulle vilja se hur det ser ut ur en annan synvinkel, hur hon knullar. Jag tror absolut att hon skulle gå med på det, men det är ju ett annat känsloplan jag överträder om det skulle ske. Därav min osäkerhet till hur det skulle fungera efteråt.
Men tanken är ljuvlig. Att se henne knullas hårt medan Jag sitter på avstånd och runkar. När väl dom är klara och killen kommit på/i henne så avlutar jag det hela genom att spruta henne i ansiktet.

Är det någon här som utövar detta som kan komma med lite tips eller lite erfarenhet?.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Nånting jag har funderat mycket på, mer och mer ju äldre jag blir, så dras jag till tanken att låta en annan man knulla min fru medan jag tittar på. Mestadels är det för att jag skulle vilja se hur det ser ut ur en annan synvinkel, hur hon knullar. Jag tror absolut att hon skulle gå med på det, men det är ju ett annat känsloplan jag överträder om det skulle ske. Därav min osäkerhet till hur det skulle fungera efteråt.
Men tanken är ljuvlig. Att se henne knullas hårt medan Jag sitter på avstånd och runkar. När väl dom är klara och killen kommit på/i henne så avlutar jag det hela genom att spruta henne i ansiktet.
Är det någon här som utövar detta som kan komma med lite tips eller lite erfarenhet?.
Ännu en i raden av "Mulliga mansgrisar" som tror att det är de som kan LÅTA EN ANNAN MAN KNULLA SIN FRU !!!!!! Vilket århundrade lever du i ???
Du kan ingenting av detta, annat än att fantisera om det hela. Det är din fru som ENSAM beslutar om huruvida hon vill tillgodose dina böjelser. Du har ingen bestämmanderätt - LÄR DIG DET !!!! och var respektfull, både mot din fru och det kvinnliga könet, i framtiden och i detta forum.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Det finns lagar som reglerar individers deltagande i sexakter. Dessa kan brytas mycket lätt. Med bara ett jag vill inte. Alla måste vara med på saken. Ingen kan äga någon annan och bestämma utan att alla är med på det. Sen kan det utåt se ut som annat. Men alla måste vara med på det.

Tänk på det är ni snälla även när ni skriver här.
Alla måste vara med på det. Innan man ens börjat planera aktiviteter. Vi äger inte våra partners även om det känns så.

Manya
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, det svaret säger ju precis ALLT vem och vad du är !!!!
Tack för att du bekräftade det. Nu vet alla !!



Lustigt. Du "Cock for fun"? Du ger mig moralkakor på ett runkforum där Du sitter och skriver och får för dig om att Jag äger rätten till min fru. Har Jag någonsin påstått det, ens nämnt att Jag ska göra detta med tvång och utan hennes medgivande?

Du verkar dum på riktigt ärligt talat. Komma med hyckleriet om att Du står på nån rättslig sida moraliskt på ett sexforum där Du runkar till porrbilder och annat skit som Du fan inte har koll på att den är framställd genom indirekt prostitusion eller annan sorts tvång. Svara inte, för Jag är inte intresserad av dina åsikter eller dina versaler och utropstecken, Du gör ju bara bort dig själv.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har varit med killar som gillar denna kink, att se mig bli påsatt av andra och låna ut mig. Jag tror en del av upphetsningen är just känslan av att han äger och lånar ut mig.
Det har jag absolut inget emot, kom igen vi är alla "vuxna" och tar våra egna beslut. Det är en härlig kink som ger skön sex, go for it och sluta skydda oss kvinnor som vi inte fattar bättre själva...det är faktiskt mer nedlåtande.
 
T

the-scarecrow

Gäst
Vi bjuder in en extra kille då och då vilket vi tycker är trevligt. Normalt brukar frun få smita iväg på kvällen om han stannar över natt och knulla honom ensam med innan hon kommer tillbaka uppknullad och kladdig för att få mera kuk. Jag gillar att ligga och runka lite, lyssna och vänta på att hon kommer tillbaka.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi bjuder in en extra kille då och då vilket vi tycker är trevligt. Normalt brukar frun få smita iväg på kvällen om han stannar över natt och knulla honom ensam med innan hon kommer tillbaka uppknullad och kladdig för att få mera kuk. Jag gillar att ligga och runka lite, lyssna och vänta på att hon kommer tillbaka.

Det låter underbart att ni kan ha det så. Hur bestämmer ni era möten. Blir det planerat eller lite impuls?
Är det hela tiden samma kille?
 
T

the-scarecrow

Gäst
Det är planerat och det är regelbundna vi träffar. Vi letar fortfarande efter en steriliserad kille då det skulle vara trevligt med en välfylld fru.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ännu en i raden av "Mulliga mansgrisar" som tror att det är de som kan LÅTA EN ANNAN MAN KNULLA SIN FRU !!!!!! Vilket århundrade lever du i ???
Du kan ingenting av detta, annat än att fantisera om det hela. Det är din fru som ENSAM beslutar om huruvida hon vill tillgodose dina böjelser. Du har ingen bestämmanderätt - LÄR DIG DET !!!! och var respektfull, både mot din fru och det kvinnliga könet, i framtiden och i detta forum.

”Genom sig själv känner man andra”
Jag tror det är du som har problem med dina värderingar, och genom att rya som du gör här, och ta för givet att andra inte handlar respektfullt gentemot sina partners, så känner du dig lite bättre.
Tagga ner och håll gärna en god ton, det är inte första gången du brusar upp på det här viset!
 
Toppen